Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bulk websites zoeken n.a.v. gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een lijst van mijn klanten (1160 stuks) waarbij ik al de n.a.w. gegevens van de bedrijven heb + productgerelateerde info welke wij leveren (oninteressant).

Nu hebben we van een paar bedrijven de websites erachter staan, maar van het gross niet (wel inkoopemailadressen maar die corresponderen niet met de werkelijke bedrijfssite).

Wat ik me afvroeg, is het niet mogelijk met php (of een andere taal) om een query richting google te sturen waarin hij zoekt op de n.a.w. gegevens van het bedrijf waarna hij alleen de domeinnaam eruit pikt waar ook de bedrijfsnaam zelf in staat?

If so, hoe moet ik dat aanpakken? (Heb er weinig kaas van gegeten).

Hoop dat het duidelijk is. ;w

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien handig als je even scriptrequest en Kan iemand even...? doorneemt (en wellicht Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! :P ).

Tevens is het handig als je bij 't openen van een topic onze Quickstart hanteert; want daarin staat precies vermeld hoe 't met de dieren is gesteld wat we hier van een topic verwachten ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.