Toon posts:

cooler master v10 waar te koop? of andere adviezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag weten waar ik de cooler master v10 kan kopen,
deze is egt bruut :P

of heeft iemand nog andere surgestisch?

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 16:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Cursus Nederlandse taal misschien?

---RAWE CEEK!!!---

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
voor hetzelfde geld is de TS dyslectisch en kan hij/zij er helemaal niets aan doen. Zulke reacties lijken me dus niet nodig.

@ TS, ook al ziet hij er bruut uit, er zijn zeker veel betere koelers voor cpu's

kijk eens naar bijv. de Thermalright venomous X/Ultra Extreme 120, prolimatech Megahalem of corsair H100.

en zo zijn er nog wel meer alternatieven

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben niet dislectisch, :P

budget in ongv 50 euro

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Voor 50 euro heb ik er wel een
alleen met een Socket 775 klip voor een paar euro heb je vast bij cooler master de andere

Johann Sebastian Bach

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-01 13:43

Fordox

00101010

http://tweakers.net/price...-VUAgGdCv6w4KudOAKqoHh_QE

zoek een leuke uit. ik heb de betere merken al voor je aangevinkt en je prijscategorie ook.
neem misschien wat meer eigen initiatief ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

nedernakker schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:03:
[...]

voor hetzelfde geld is de TS dyslectisch en kan hij/zij er helemaal niets aan doen. Zulke reacties lijken me dus niet nodig.

@ TS, ook al ziet hij er bruut uit, er zijn zeker veel betere koelers voor cpu's

kijk eens naar bijv. de Thermalright vanomous X/Ultra Extreme 120, prolimatech Megahalem of corsair H100.

en zo zijn er nog wel meer alternatieven
offtopic: weten dat je dyslectisch bent en geen spellingscontrole gebruiken is vragen om dit soort reacties, óf zet het er bij dat je dyslectisch bent óf accepteer de gevolgen.

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:23:
[...]

offtopic: weten dat je dyslectisch bent en geen spellingscontrole gebruiken is vragen om dit soort reacties, óf zet het er bij dat je dyslectisch bent óf accepteer de gevolgen.
dit is een computerforum, geen taalpuristen forum

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Fordox

Fordox

00101010

volgens mij staat er ergens in de gedragsregels of als je een topic start of in een ander topic van de modjes, dat je zelfs als dyslecticus even je start een paar keer moet doorlezen of de TS wel te begrijpen is.

maargoed ik vind dit niet bepaald een geval dat het onduidelijk is...

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb gewoon wat typfouten laten we er nou geen probleem van maken, bedankt voor de reacties

Verwijderd

Topicstarter
Na het zien van en filmpje over de cooler master v10, waaruit bleek dat die heel slecht was met overclocken, snappen jullie misschien wel waarom ik er vanaf zie, een nieuw budget van 60 (max 65 ) euro moet het verschil geven, ik wil een goeie koeler wie mijn cpu koel houd tijdens het overclocken?! Of tweedehands corsair hydro h80/100

• Fordox

Fordox

00101010

pricewatch? :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Je hebt hierboven al wat suggesties gehad. Via de pricewatch kun je de prijzen e.d. wel achterhalen en neem verder nog eens een kijkje in Cooling
Daar kun je veel ervaringen vinden met verschillende koelers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.