ik wil graag weten waar ik de cooler master v10 kan kopen,
deze is egt bruut
of heeft iemand nog andere surgestisch?
deze is egt bruut
of heeft iemand nog andere surgestisch?
---RAWE CEEK!!!---
voor hetzelfde geld is de TS dyslectisch en kan hij/zij er helemaal niets aan doen. Zulke reacties lijken me dus niet nodig.NoFearCreations schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:39:
Cursus Nederlandse taal misschien?
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Johann Sebastian Bach
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
offtopic: weten dat je dyslectisch bent en geen spellingscontrole gebruiken is vragen om dit soort reacties, óf zet het er bij dat je dyslectisch bent óf accepteer de gevolgen.nedernakker schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:03:
[...]
voor hetzelfde geld is de TS dyslectisch en kan hij/zij er helemaal niets aan doen. Zulke reacties lijken me dus niet nodig.
@ TS, ook al ziet hij er bruut uit, er zijn zeker veel betere koelers voor cpu's
kijk eens naar bijv. de Thermalright vanomous X/Ultra Extreme 120, prolimatech Megahalem of corsair H100.
en zo zijn er nog wel meer alternatieven
dit is een computerforum, geen taalpuristen forumVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:23:
[...]
offtopic: weten dat je dyslectisch bent en geen spellingscontrole gebruiken is vragen om dit soort reacties, óf zet het er bij dat je dyslectisch bent óf accepteer de gevolgen.
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq