Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Forum/feat] Informatie pinnen

Pagina: 1
Acties:

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:23
Naar aanleiding van zaken die ik zie in [PC] League of Legends - Deel 7 leek het me handig om als TS bepaalde informatie "vast te pinnen". Je ziet in dit topic de nood voor extra informatie omtrent andere zaken. Het is eigenlijk gewoon een extra stukje topicstart wat op iedere pagina te zien is.

Lijkt me dat je zoiets niet al extra sidebar wilt hebben maar eigenlijk gewoon als een post helemaal bovenaan of onderaan de pagina. Zoiets wat je wel vaker in blogs ziet. Waarbij een specifiek bericht altijd bovenaan blijft staan.
Het zou eventueel ook niet misstaan in de linker sidebar. Maar dat lijkt me weer wat beperkend qua formatting (nogal smal).

Edit: overigens zou je dit op veel verschillende manieren nut aan kunnen geven. Je kan per topic bijvoorbeeld doorlinken naar relevante FAQ's en specifieke topicregels en andere relevante informatie. Dit zit soms al opgenomen in de topicstart maar ik switch liever niet de hele tijd heen en voor.

Probleempunt hierbij is wel dat het nogal een aanslag is op de layout verwacht ik. Standaard dichtgeklapt laten misschien? Net zoals nu met gekoppelde producten kan.

Edit 2: of je lost het op zoals cloud het nu gedaan heeft in dat topic :+ . Stuk makkelijker.

[ Voor 29% gewijzigd door Craven op 04-06-2012 23:27 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het plaatsen van informatie aan de zijkant van een topic zie ik sowieso niet zitten. Volgens mij valt dat zelfs niet op. Een topic bestaat uit 1 kolom waar mensen al jarenlang gewend zijn om info te lezen, die zullen niet ineens buiten de kolom gaan kijken

Ik vind het zelf wel vaak praktisch om de (of een deel) van de OP te hebben op de pagina waar ik zelf binnenkom.

Ik vind het iets om in de toekomst iets mee te gaan doen