Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik twijfel welk toestel ik zou kopen. De Samsung galaxy S2 of de Sony Xperia S.
Voor mij is snelheid nu belangrijk.
Ach, ik weet gewoon niet wat ik zou kopen.
Met de Samsung galaxy S2 kan ik het geheugen wel uitbreiden, maar dan is de vraag, tot hoeveel? Is het een geheugen van max 16 GB (dus 16 + 16=32) of kan er een geheugen in van max 32 gb ook al zou het toestel al 16 gb hebben?
De Sony Xperia S is maar max aan geheugen tot 32 gb.

Ik zou jullie ervaring willen weten over die toestellen. Voor en nadelen graag.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Allereerst verplaats ik het topic naar het juiste forumdeel-> Mobile Aankoopadviesforum.
Lees ook eerst even Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en houd ook het volgende in gedachten
Hoe werkt dit Mobile Aankoopadviesforum? Eigenlijk niet anders dan de andere fora. Je hebt een vraag en zoekt naar een antwoord. Hoe meer voorwerk je hebt gedaan, hoe eerder en hoe beter het advies zal zijn. Hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn. Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen? We willen graag weten welke telefoon je voor welk doel zoekt en wat het beschikbare budget is. Doe ook zeker de Mobile OS wijzer in de Pricewatch!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26
Volgens mij kan de S2 wel tot 64Gb hebben hoor.

Xperia S is mooier (maar dat is een mening) en nieuwe. Daarbij is de Sony software beter dan de Samsung software. Ook is de camera van de Xperia S beter.

Ik zou een Xperia S nemen.

ben zelf al jarenlang Samsung android gebruiker en heb even gepield met een Xperia S

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

De camera heeft minder belang voor mij maar wel goed meegenomen.

Nu die S2 tot 64Gb is dan wel leuk, maar dan is mijn vraag, moet dat zoveel zijn en en heeft dat nut.

Over smaak gesproken, ik vind dan de S2 leuker omdat hij platter is dan de Xperia S maar ik val er niet over en is nieuwer en misschien sneller. Maar dat de software van Xperia S beter is, dat is zeker een sterk pluspunt.

Dan is ook de sterkte van de toestellen, is daar al ervaring mee? Is er een probleem als hem in je achterzak hebt zitten, daar het glas zou barsten bij het zitten? Ik spreek hier weer over de 2 toestellen.

Ik heb nu een samsung galaxy ace gt-s5830, goed toestel totdat je eens een app of 3 of 4 op installeer, dan gaat die snel vertragen, en dat wil ik niet meer.

Maar als ik toch wat geld ga uitgeven, wil ik nu de juiste kopen.

Nog mensen met hun ervaring?

• 418O2
Dan moet je de topics doornemen.

in je zal gaan ze echt niet breken hoor. veel geheugen kan makkeljjk zijn als je graag veel muziek of films wil meenemen.

Ze maken elkaar echt weinig hoor. persoonlijk zou ik de xperia s nemen omdat die nieuwer is en ik hem mooier vind.

Je moet gewoon even naar de winkel gaan en ze uitproberen en videoreviews kijken. qua specificaties is er geen winnaar aan te wijzen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus al ik het goed begrijp, heeft het geheugen weinig belang wat snelheid betreft als ik veel apps zou installeren? Niet dat ik het daarvoor doe, maar je weet nooit.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Ik zou voor de Xperia S gaan. het afgelopen weekend heb ik er toevallig weer eens mee gespeeld en het scerm vind ik echt heel mooi. Scherp, helder, goede kleuren. Bij de SGS2 kan je wel zien dat het scerm 800x480 is. De SGS2 is wel weer lichter, compacter en naar mijn idee iets smoother.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat er gebeurd als de Accu moet vervangen worden van de Sony Xperia S, die is niet zelf te vervangen.

• 418O2
Google: [google]sony xperia s replace battery[/]

Maar dat hoeft echt niet zo snel hoor...

[ Voor 40% gewijzigd door 418O2 op 06-06-2012 16:25 ]

Pagina: 1