Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advertenties voor video's

Pagina: 1
Acties:

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Weet niet of ik hier goed zit, maar ik begin het een beetje zat te worden dat voor ELKE video op de site een adverentie zit (iedere keer dezelfde altijd), nu gun ik jullie je inkomsten maar als ik inmiddels al 3x op jullie site de bulkad van bol.com gezien heb, dan klik ik bij de 4e keer gewoon de site dicht met een 'ja laat dan maar zitten' gevoel. Ik zal daar vast niet alleen in zijn.

Kunnen jullie er niet voor zorgen dat ik eenzelfde @ maximaal 1x per 24 uur zie, of de ad te skippen is na enkele seconden zoals op Youtube bijvoorbeeld?

Begrijp dat het allemaal te maken heeft met hoe en wat de klant (bol) wil en de afspraken die je maakt, en de euro's die er betaald worden, maar zelfs de klant moet toch wel in de gaten hebben dat het op deze manier welleens averechts kan werken? (zowel voor t.net als voor de klant) Zijn er keuzes voor de klant om minder intrusive en irritant te zijn? Of bieden jullie dat niet aan omdat het dan eventueel 'goedkoper' zou zijn voor de klant i.v.m. minder views? Ik verwacht eerlijk gezegd dat er betaald word per unieke viewer en niet puur per view. Maar ik zit daar niet bij de onderhandelingen noch heb ik prijslijsten opgevraagd bij VNU of bij de nieuwe eigenaar.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
We kijken of er instellingen niet kloppen. Dank voor het melden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En wat ook (ineens :?) voorkomt is het feit dat ads aan 't einde van een movie weer worden afgespeeld. Dit in combinatie met het continue dezelfde ads tonen, deed me vermoeden dat iets niet helemaal goed zat :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Ah het is dus niet de bedoeling dat we altijd maar dezelfde @ te zien krijg bij praktisch elke video? Zojuist trouwens een video afgespeeld, en tadaa geen @! Nu weer polderpioneers kijken waar ik gisteren dus bij afhaakte na de bulkbol spam.

EDIT: Ook bij die video deze keer geen advertentie vooraf, much much better, advertenties vind ik zeker niet erg, en gelukkig voor jullie klanten vind ik ze soms zelfs interessant, maar het werd iets te extreem, dat lijkt nu weg te zijn.

[ Voor 73% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-06-2012 11:49 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als dat zo is, dan kan ik ook melden dat ik echt altijd bij elke video een pre-roll te zien krijg. Ik heb die van HP met die pandabeer wel 50 keer gezien volgens mij.

Ook als ik de pagina sluit en vlak daarna nog een keer wil zien, moet ik gewoon weer naar de pre-roll kijken.

* Hooglander1 dacht dat dat bewust was.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.