SSD aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05-2025
Hallo,

Op Pixmania word de Samsung 830 128 GB groot aangeprijst voor een prijs van 99,99. Kan dit eventueel betekenen dat er een nieuwe versie aan zit te komen, waar ik nog even op kan wachten? Weten jullie hoevaak samsung zijn producten vernieuwt? Hij staat pas sinds donderdag 1 maart 2012 in de pricewatch, dus dat lijkt me wel een beetje heel snel?

Bedankt

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Pixmania is een ballentent IMHO, voor een paar euro meer kun je 'm bij een echte winkel kopen.

Andere als goed bekend staande SSD's (zoals de Crucial M4) hebben een soortgelijke prijsstelling, dus echt exceptioneel is het nou ook weer niet.

Het zal zijn wat het is, een aanbieding/lokkertje.
De lagere prijs van dit type en de recente melding in de pricewatch komt mogelijk ook voor een deel dat dit de meest uitgeklede variant is, dus zonder kabeltjes/brackets e.d., en die zat nog niet eerder in het assortiment volgens mij.

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik ga even wat shopreviews lezen, bedankt voor de tip!

Ik ben rond twee weken zeker van mijn keuze, ik moet hem alleen nog wel aanschaffen:P
Maar de hele tijd staat deze er al in.
Satakabeltje heb ik nog (en is anders 2 euro) en ik knutsel hem wel zonder bracket:P

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als je bedenkt dat de 256GB versie van deze SSD vorig weekend 170 euro was bij Amazon, dan denk ik dat er nog wel grotere prijsdalingen aankomen.

Ik heb in het verleden wel eens besteld bij pixmania, eigenlijk geen klachten.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:57

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals Iva_Bigone al aangeeft is dit niet zo heel spectaculair, daarnaast ook niet het juiste subforum. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.