Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Ik weet niet of dit in het goede subforum staat, maar ik ben op zoek naar verkooppunten voor het blad PC Gamer (en dan specifiek de UK variant en issue 241) in Nederland. Ik kan gewoon nergens op internet vinden waar ik deze bladen zou kunnen vinden.

Ik geloof dat vroeger de Free record shop nog wel eens bladen had, maar dat zie ik ook nergens meer terug :/

Weten jullie waar dit (online) te kopen is of fysiek in de buurt van Delft?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 20:58
Digitaal kun je hem via Zinio lezen, heb ik zelf ook. Dan kun je hem op je PC, iOS of Android apparaat lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
http://www.engelsebladen....l/is/1/en/pid/is/348.html (gewoon via Google gevonden)

[ Voor 19% gewijzigd door Rerder op 04-06-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ah dank! ik had wel deze site gevonden, maar ik was in de veronderstelling dat zij alleen maar abonnementen verkochten. Hmm de link is voor de US versie, en als ik weer terug ga naar de UK versie zie ik nergens de optie voor losse nummers... waarschijnlijk ben ik ontzettend blind.

Na even door zoeken hebben ze alleen de PC Gamer US versie in losse verkoop. Helaas.

[ Voor 27% gewijzigd door Bezulba op 04-06-2012 13:23 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:32

Nikeo

Jawelles

ik zal je de lmgtfy besparen maar dit vond ik in 1 seconde: http://www.ebay.co.uk/itm...zines&hash=item41668acb0f
gewoon ff mailen en hij wil het vast ook wel naar NL versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
kutagh schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:47:
Digitaal kun je hem via Zinio lezen, heb ik zelf ook. Dan kun je hem op je PC, iOS of Android apparaat lezen.
Please note: This digital version of the magazine does not include the exclusive codes you would find in printed newsstand copies.

helaas, maar bedankt voor het meedenken

blup

Pagina: 1