Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo,

Wij hebben een aantal mensen hier op kantoor die een HTC Sensation XE hebben.
nu hebben we het volgende probleem, als er in Outlook Exchange 2003 een wijziging word gemaakt in een agenda afspraak word deze niet gesynchroniseerd met het toestel.

op de HTC Incredible S en de Samung Galaxy SII gaat het wel goed.
ik had gehoopt dat het na de 4.0 android update wel zou werken maar helaas.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
KJTDominicus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:34:
Hallo,

Wij hebben een aantal mensen hier op kantoor die een HTC Sensation XE hebben.
nu hebben we het volgende probleem, als er in Outlook Exchange 2003 een wijziging word gemaakt in een agenda afspraak word deze niet gesynchroniseerd met het toestel.

op de HTC Incredible S en de Samung Galaxy SII gaat het wel goed.
ik had gehoopt dat het na de 4.0 android update wel zou werken maar helaas.
Waarschijnlijk synchroniseert heel de agenda niet meer, alleen nog de afspraken van het toestel naar de server, niet van de server naar het toestel.

Dit is een bekende bug van android (2.3 al, maar 4.0 is het bij mij nog een kluif erger geworden). Het is op te lossen door met aLogcat op zoek te gaan naar een herhalende afspraak die problemen geeft, als je die uit je exchange gooit en opnieuw aanmaakt, synced hij weer.

• KJTDominicus
Henk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:59:
[...]

Waarschijnlijk synchroniseert heel de agenda niet meer, alleen nog de afspraken van het toestel naar de server, niet van de server naar het toestel.

Dit is een bekende bug van android (2.3 al, maar 4.0 is het bij mij nog een kluif erger geworden). Het is op te lossen door met aLogcat op zoek te gaan naar een herhalende afspraak die problemen geeft, als je die uit je exchange gooit en opnieuw aanmaakt, synced hij weer.
Hallo Henk,

De rest synced nog wel, krijg gewoon nieuwe mail binnen en nieuwe afspraken plaatsen of oude verwijderen gaat gewoon goed.
gaat puur en alleen als er een wijziging gemaakt wordn.

dan "programma" aLogcat moet je dat dan gewoon op je mobiel of pc draaien?

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
KJTDominicus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:05:
[...]

Hallo Henk,

De rest synced nog wel, krijg gewoon nieuwe mail binnen en nieuwe afspraken plaatsen of oude verwijderen gaat gewoon goed.
gaat puur en alleen als er een wijziging gemaakt wordn.

dan "programma" aLogcat moet je dat dan gewoon op je mobiel of pc draaien?
Mobiel. Maar ik heb dan een andere bug voor me, bij mij was de hele sync van server naar telefoon gewoon stuk :) Maar even met alogcat op mail errors zoeken kan geen kwaad ;)

• KJTDominicus
Henk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:10:
[...]

Mobiel. Maar ik heb dan een andere bug voor me, bij mij was de hele sync van server naar telefoon gewoon stuk :) Maar even met alogcat op mail errors zoeken kan geen kwaad ;)
oke top!

• KJTDominicus
andere suggesties of mensen die hetzelfde probleem hebben zijn welkom
Pagina: 1