Waarom gesloten... Chemische Stoffen.obsidian

Pagina: 1
Acties:

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
gathering.tweakers.net/showtopic.php/150417
>>obsidian
Is werkelijk niks illegaals aan, ik maak geen bommen of wat dan ook... ik vind ut een beetje overtrokken, je kan toch ook gewoon zwavel bij de drogist kopen?? of vind je dat het niet in het juiste forum staat, of dat het gewoon niet op got hoort??
enlighten me...

Verwijderd

gaat omde reacties die je kreeg denk ik dat was namelijk alleen maar onzin

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Die rookbommen zijn niet ongevaarlijk.Als je al niet weet hoe je aan die stoffen moet komen, dan moet je er zeker niet mee gaan experimenteren.
In amerika komt het regelmatig voor dat schuurtjes worden opgeblazen worden door mensen die aan het spelen zijn met internet receptjes.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• -MvZ-
dat het om die reacties ging, ja, daar kan ik inkomen. Ik wist eigenlijk ook niet waar ik dat bericht moest plaatsen.... maar om die zooi te krijgen, daar is, nogmaals, niks illegaals aan ofzo...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is ook niet voor gewone stervelingen weggelegd. Er lopen hiero genoeg kneuters rond die denken dat het wel een leuke 'hobby' erbij is.

Chemie is een delicaat iets en ik vraag me af of iedere willekeurige oen zoiets mag doen.

* Delerium is ook chemicus

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een beetje tolueen, wat zwavelzuur en wat salpeterzuur en hoppa,

TNT.
Alleen als je er geen verstand van hebt, dan is de ontsteking vanzelfsprekend.

• -MvZ-
vandaar je plaatje :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Sorry kerel. Aangezien niemand normaal kon reageren en omdat ik persoonlijk chemicalien gevaarlijk vind als je niet weet hoe je ermee om moet gaan (en als jij dat wel weet, weet je ook hoe je eraan kan komen heb ik hem dichtgedaan.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 26 maart 2001 17:22 schreef obsidian het volgende:
Sorry kerel. Aangezien niemand normaal kon reageren en omdat ik persoonlijk chemicalien gevaarlijk vind als je niet weet hoe je ermee om moet gaan (en als jij dat wel weet, weet je ook hoe je eraan kan komen heb ik hem dichtgedaan.
da's best wel zwak argument toch? Van aan je pc knutselen kan je ook electroshock krijgen hoor..

• IceStorm
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 26 maart 2001 18:42 schreef poohbeer het volgende:

[..]

da's best wel zwak argument toch? Van aan je pc knutselen kan je ook electroshock krijgen hoor..
Nou, met chemicalien ga je echt eerder foute dingen doen dan met stroom.
Ik bedoel, gooi wat random bij elkaar en je hebt (misschien) iets gevaarlijks.. Voordat je je pc openschroeft trek je de stekker eruit... Vindt ik nogal een verschil en dat zie jij ook wel.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op maandag 26 maart 2001 18:45 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Nou, met chemicalien ga je echt eerder foute dingen doen dan met stroom.
Ik bedoel, gooi wat random bij elkaar en je hebt (misschien) iets gevaarlijks.. Voordat je je pc openschroeft trek je de stekker eruit... Vindt ik nogal een verschil en dat zie jij ook wel.
Dan is het toch nog geen reden om een topic te sluiten, stel dat ie nou WEL weet hoe die er mee moet omgaan?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 26 maart 2001 20:49 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Dan is het toch nog geen reden om een topic te sluiten, stel dat ie nou WEL weet hoe die er mee moet omgaan?
Dan wist íe ook aan de chemicalien te komen. Een beetje chemicus ziet in de supermarkt voldoende staan om vrij ver te komen. En nee, ik geef geen hints.
Pagina: 1