Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:17
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag/probleem vaker op dit forum is besproken, ik vond het lastig om dit probleem kort te beschrijven en hier na te zoeken dus vraag ik het in een nieuw topic.
Sinds dat ik mijn samsung galaxy s2 vanochtend uit de oplader haal laat hij constant het icoontje zien dat hij aan het opladen is. Hij blijft ook alleen maar op 100% wat ik me dus niet kan voorstellen aangezien ik al wel redelijk wat gebruik heb gemaakt van me telefoon. Ik heb me telefoon opnieuw opgestart wat niets veranderde.. toen heb ik mijn accu er uit gehaald, bij het aanschaffen van me telefoon gaven ze ook aan dat dit soms goed is voor de telefoon. Nadat ik de accu er weer in had gedaan kwam het icoontje in beeld dat hij aan opladen was en vervolgens werd het weer zwart, zo bleef dat maar door gaan terwijl ik mijn telefoon helemaal niet aan de oplader had. Ik heb het toen wel aan de oplader gehangen maar dat maakte ook geen verschil. Vervolgens heb ik het aan mijn usb gekoppeld en zo weer aangezet, dit werkte wel. Er is dus misschien iets mis met mijn oplader? Maar dan heb ik alsnog de problemen met mijn telefoon.

Voor de rest heb ik mijn telefoon gemod of hoe je dit ook noemt, dit heeft een maat voor me gedaan.
Ik heb CyanogenMod 9.20120330-CODEWORKX-galaxys2
Android-versie: 4.0.4.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het vinden van een oplossing, het lijkt mij dat dit niet goed is en ik wil er graag snel van af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:46
Kijk eens naar je USB connector. Bij een vriend van mij was deze ook stuk en bleef de batt hierdoor ook in beeld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:17
Waar moet ik dan opletten? Of aan doen? Want wanneer ik de telefoon aansluit via de computer zeg maar doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
kijk even of er vuil in zit, je kan ook met een usb kabel kijken of een paar keer erin en eruit verschil maakt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-05 19:55
Vriend van mij heeft heel voorzichtig het middelste printplaatje (?) in de connector met een speld een beetje omhoog gebogen - daarna werkte hij weer als vanouds. Daarvoor met een tandenflosser en alcohol de boel schoongemaakt voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleykeeg
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-01 15:57
Ik heb samsung gebeld, die adviseren een reset (naar fabriekinstellingen) en anders op te sturen naar gsmrepareren.nl .... Nog geprobeerd gsmrepareren (Solid Vision) te bellen om te vragen of ze bekend zijn met dit probleem... maar kwam er niet...

Las op het internet al meerdere die inderdaad in hun telefoon lopen te porren... Maar heb ik toch geen fijn gevoel bij...

Het lijkt mij sowieso een hardware probleem, dus die reset vind ik maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:58
zou altijd een reset doen voor ik mijn toestel opstuur en 4 weken kwijt ben.... om software prblemen uit te sluiten
maar dit is inderdaad hoogstwaarschijnlijk een hardware (usb connector) probleem

Strava

Pagina: 1