Artic silver..

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heej!

Ik heb dus bij me koeler (suoer Orb) geen koelpasta gekregen.... (naaistreek van MEMO Systems want het moet er gewoon bijzitte)

maar heeft er dus iemand nog wat artic ligge?? dit topic zal wel heeel snel verwijderd worde want dit moet gewoon in de V&A.... :(
maar reageer dan PLZ via ICQ.... hmm... dan wordt me Accoount eraf gegooit.... :P

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

... er zit (als het goed is) een thermal pad op je Orb ... (Of je wordt genaaid met een neppert, Thermaltake levert ze in ieder geval 'mét'. )

Dan is de vraag of je die pad wilt gebruiken of niet.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Nee he, dan heb ik dus een fake ORB?
er zat ij mij wel koelpasta, maar geen coolpad.

Verwijderd

waar woon je? Ik heb wel wat, maar dat is in gelderland
die thermal pad is er heeel makkelijk af te vegen, die orb zal vast wel oke zijn hoor

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

de SUPERORB heeft geen thermal pad, maar word wel geleverd met een pakje koelpasta.
en plague, moet je nu echt een nieuwe topic openen om te bedelen voor een beetje pasta?
ga eerst eens terug naar die winkel waar je die orb kocht, die geven je dat vast wel mee als je zegt dat het er niet bij zat.

• Plague
  • Niet online
Die winkel is alleen niet echt in de buurt.... ;)
maar ik woon in de buurt van Utrecht (stad) het zou heeel relext zijn als jij dat zou kunne opsturen ofzow? :) sorry voor een heel topic openen, maar hier in dit gat is dus ook GEEN computerzaak!!! :( echt super slecht!!!! maargoed! dat zou heel fijn zijn! :)
[/Edit] die orb is iig goed hoor! die zat gewoon in doosje van thermal take en met zo'n stickertje enzo.... en met zo'n vaag stekkertje voor op de voeding.... maar hij is dus wel echt.... :)

• Plague
  • Niet online
Sluit topic maar! hebal wat gevonden! (artic)
:)
Thx! Plague :)
Pagina: 1