security policy USB stick

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Onderwerpen

• saki
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-01 16:44
hallo tweakers heb hulp nodig

mij school netwerk is heel beveiligd en normaal gebruiker mogen dan geen spullen installeren
het install in security policy is uitgeschakeld voor normaal gebruiker
ik heb mij ICT stage begeleider gevraag of je een uit zonderling kunnen maken in 2003/2008 server security policy om toch USB stuuringprogamma toch kunnen installeren hij zij dat het niet kan

ik ben een stageair van wavanliefland school ik moest van mij ICT stage begeleider uit zoeken hoe je USB stick als nog kunnen installeren als normaal gebruiker

Iemand een idee ?
ik hoop dat jullie wel begrijp wat ik bedoel mijn Nederland schijven is niet echt goed ~~

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ja, je zou gewoon aan de systeembeheerder kunnen vragen hoe het zit OF gewoon meer energie steken in hoe je een USB device kan in- en uitschakelen ;) Zoek evt op hardware id's :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Koop je een zooi post-its, vraag het admin wachtwoord, en ga dan op elke post-it de volgende tekst schrijven:
Als je een USB stick wilt installeren, gebruik dan dit wachtwoord als erom wordt gevraagd: xxxxxxxxxx

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:50

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dit subforum is voor netwerken (routers, switches en modems enzo) Een policy hoe je USB aan of uit moet zetten heeft daar niets mee van toepassing.
Verder is het niet voor niets een opdracht. Je dient er wat van te leren. Als iemand anders het je voorkauwt, dan leer jij er niets van.

ten slotte: Nederlands leren is moeilijk, dat ben ik me wel bewust, dus elke poging vind ik al prima. Let vooral op het vervoegen van je werkwoorden.

Ik ga een slot aan dit topic hangen. Dat houdt in dat er niet meer gereageerd kan worden. het is nu niet de bedoeling dat je een nieuwe topic opent met vergelijkbare inhoud. Lees deze post goed, en kijk daarna nog eens naar de Het algemeen beleid voordat je een nieuw topic opent.

Dit topic is gesloten.