Tweakerts,
Sinds gisteren in het bezit van dit moederbord. Vandaag de tijd gehad het systeem op te bouwen en te installeren met VMWare ESXi.
Nu is de installatie van ESXi gelukt en draait het systeem goed maar ik kan niet in de BIOS komen. Wanneer ik op DEL druk word een gedeelte van de BIOS zichtbaar alleen gebeurt er verder niets. Ook wanneer ik een ander medium wil selecteren waar de server vanaf kan opstarten hangt het systeem.
Nu weet ik dat ik het geheel zo terug kan sturen voor RMA, maar ik denk dat dit een wat makkelijker op te lossen probleem is.
Nog wat verdere informatie, de gebruikte Hardware:
- Core i5 3550.
- 16GB Kingston geheugen.
- Intel SSD opstartschijf.
- Intel netwerkkaart.
- RocketRAID 3520 RAID controller (op het moment even uit de server gehaald).
- Apple Cinema Display.
- Apple toetsenbord.
Wie-o-wie kan mij hiermee helpen?
Sinds gisteren in het bezit van dit moederbord. Vandaag de tijd gehad het systeem op te bouwen en te installeren met VMWare ESXi.
Nu is de installatie van ESXi gelukt en draait het systeem goed maar ik kan niet in de BIOS komen. Wanneer ik op DEL druk word een gedeelte van de BIOS zichtbaar alleen gebeurt er verder niets. Ook wanneer ik een ander medium wil selecteren waar de server vanaf kan opstarten hangt het systeem.
Nu weet ik dat ik het geheel zo terug kan sturen voor RMA, maar ik denk dat dit een wat makkelijker op te lossen probleem is.
Nog wat verdere informatie, de gebruikte Hardware:
- Core i5 3550.
- 16GB Kingston geheugen.
- Intel SSD opstartschijf.
- Intel netwerkkaart.
- RocketRAID 3520 RAID controller (op het moment even uit de server gehaald).
- Apple Cinema Display.
- Apple toetsenbord.
Wie-o-wie kan mij hiermee helpen?
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]