Hallo, voor mijn casemod ben ik op zoek naar hardware.
Na een tijd zoeken ben ik al een stuk verder gekomen, Een OS en Case is niet nodig !
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er van alles mee doen, internetten, office en games, de games hoeven niet op de hoogste intstellingen met de meeste FPS, maar gewoon op medium
.
-Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget in gedachten van uiterlijk €400, het liefst minder.
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb 2 oude Hp beeldschermen van 17 inch, die wil ik tijdelijk gebruiken en later vervangen voor een 23/24 inch model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voeding, CPU, GPU, HDD, Mobo, RAM en een toetsenbord/muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
De voeding die er nu instaan neem ik in een 350 watt model, ik wil me graag aan dat formaat houden ivm de ruimte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en een goed werkende computer !
Zelf had ik dit in gedachten; klik
Ik ben wel verplicht om een Mini-ITX moederbord te nemen, Een SSD wil ik later erbij kopen samen met een nieuw beeldscherm..
Een andere koeler koop ik later ook, dit kan alleen niet hoger zijn dan 13 cm ..
Alvast bedankt
Na een tijd zoeken ben ik al een stuk verder gekomen, Een OS en Case is niet nodig !
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er van alles mee doen, internetten, office en games, de games hoeven niet op de hoogste intstellingen met de meeste FPS, maar gewoon op medium
-Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had een budget in gedachten van uiterlijk €400, het liefst minder.
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb 2 oude Hp beeldschermen van 17 inch, die wil ik tijdelijk gebruiken en later vervangen voor een 23/24 inch model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voeding, CPU, GPU, HDD, Mobo, RAM en een toetsenbord/muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
De voeding die er nu instaan neem ik in een 350 watt model, ik wil me graag aan dat formaat houden ivm de ruimte.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en een goed werkende computer !
Zelf had ik dit in gedachten; klik
Ik ben wel verplicht om een Mini-ITX moederbord te nemen, Een SSD wil ik later erbij kopen samen met een nieuw beeldscherm..
Een andere koeler koop ik later ook, dit kan alleen niet hoger zijn dan 13 cm ..
Alvast bedankt
[ Voor 2% gewijzigd door joordy op 03-06-2012 20:57 . Reden: bijvoegen info ]