Laserprinter compatibel met Time Capsule

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Ik ben op zoek naar een nieuwe laserprinter die compatibel is met mijn time capsule.
Ik heb al heel wat zitten googelen, maar op den duur zie ik de bomen door het bos niet meer. Daarom dat ik hier eens kom kijken welke printers jullie thuis hebben, en zeer tevreden van zijn, of welke jullie mij gewoon zouden aanraden.

Ik ben nog student, dus liefst ook zo goedkoop mogelijk. Ik denk aan iets van 150 Euro. En beschikbaar in België.

Op dit ogenblik beschik ik over een canon LBP 2900 B.

Afbeeldingslocatie: http://static.commentcamarche.net/en.kioskea.net/faq/images/sui8iI73xLSNHCTf-s-.png

( http://nl.canon.be/For_Ho...SENSYS_LBP2900B/index.asp )

Ik ben er zeer tevreden over, vooral het feit dat die zeer snel opstart, snel print, en dat die ook een kleinere lade heeft voor papier kleiner dan A4.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar iet of wat hetzelfde, maar ondersteund door mac en de time capsule.

De reden waarom ik op zoek ben naar een nieuwe is niet alleen omdat hij niet werkt op mijn time capsule maar ook omdat hij de zijkanten van het papier, tot 2 centimeter aan beide kanten, "vuil" bedrukt. Dit zou aan de wieltjes kunnen liggen, maar ik krijg het niet gereinigd, ook een andere toner hielp niet.

Hopelijk hebben jullie goede tips voor een budgetvriendelijke, gelijkaarde printer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Ik heb de samsung CLP-315. Dat is een kleuren laser printer en die werkt met mijn airport express.
Daarom denk ik wel dat hij ook met een TC werkt.

De opvolger daarvan is de CLP-325W en die is al draadloos.
En dat voor nog geen 150 euro.

En dan hoor ik nu de mensen zeggen dat de toners mischien duur zijn. maar ik print al ruim 1,5 jaar op de tonders die er in zitten vanaf de aanschaf.

Hoop dat je iets aan mijn info hebt.

Gr Joris

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb de Samsung ML-1675, nog geen 50 euro en hij werkt keurig met usb aan de modem en dan met je mac via Wifi printen. Het ligt ook niet zozeer aan de Time Capsule, maar meer aan de printer geloof ik. Sommige printers willen per se aan een pc hangen met drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Aloys schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:09:
Ik heb de Samsung ML-1675, nog geen 50 euro en hij werkt keurig met usb aan de modem en dan met je mac via Wifi printen. Het ligt ook niet zozeer aan de Time Capsule, maar meer aan de printer geloof ik. Sommige printers willen per se aan een pc hangen met drivers.
Lijkt me een zeer goed printertje. En voor de prijs moet ik het niet laten.
Ik kan wel geen usb inpluggen op mijn modem. Het zou dus via mijn Time capsule moeten. Iemand die kan bevestiging of die dit ondersteund?

@Joris, ik heb thuis nog een kleurenlaserprinter staan. Maar die verbruikt opmerkelijk meer, is trager, en kost ook stukken meer in toner. Deze laserprinter draait er wel 6000 pagina's per jaar door, dus dat zijn al rap 2 toners zwart wit, laat staan kleur. Maar toch bedankt voor je info!

[ Voor 19% gewijzigd door Jizzaa op 03-06-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik heb een Samsung printer, kan me niet zo snel heugen welke (wel duplex, z/w en netwerk). Deze is aangesloten op zowel me Synology als op het netwerk. Netwerk voor computerprintwerk en Synology om hem AirPrint compatible te maken.

Zeer tevreden over en veel beter dan alle HP's en Epson's die ik heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topictitel wat verduidelijkt naar, aangezien het hier niet direct om een laserprinter voor de Mac gaat :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1