Toon posts:

Packard Bell dot s - Geen taskbar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin kwam thuis met het probleem dat ze geen taskbar meer had in windows..
Ze heeft een packard bell dot s met Windows 7. Een klein netbookje.

Eenmaal opgestart blijkt via CTRL+ESC dat er wel degelijk een taskbar omhoog popt. Enkel zie je maar de helft. De hele onderkant van het scherm, ik denk zo'n 200 pixels valt niet te zien? Maar is er wel degelijk.
Als ik het scherm roteer naar 90 graden dan zie ik de taskbar wel..

Het scherm lijkt niet ingezoomd, de teksten en icoontjes op het bureaublad zien er normaal uit.
Via rechtermuisknop op bureaublad -> schermresolutie staat de resolutie op aanbevolen. Ik heb hier wat mee gespeeld (bijvoorbeeld kleine reso gepakt van 800x600) maar dan nog blijft de taskbar onzichtbaar.

Heb de laptop opnieuw opgestart, no effect.
Terug gezet naar laatste goede instellingen, no effect.

Ik heb ook geprobeerd om op de (fn) knop + shortcuts te drukken, maar heeft ook geen zin.
Ben ten einde raad, weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
'Taakbalk automatisch verbergen' staat niet toevallig aan? Doet hij het wel normaal in de veilige modus? Kan je wel programma's opstarten via het startmenu om de virusscan te laten draaien bijvoorbeeld?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Plaats eens een foto van het probleem? En maak dan OOK een screenshot met printscreen, dan kunnen we vergelijken wat er is. Mogelijk is een deel van het scherm defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit lijkt eerder gerelateerd te zijn aan Windows zelf. > WOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha nee taakbalk verbergen is het niet :)
Hij mistte echt een deel van het scherm, 200 pixels aan de onderkant. Gaf hij gewoon niet weer op de een of andere manier. Laptop dacht dat zijn eigen scherm langer was (qua hoogte).

Laptop was leeg en paar dagen uit, zet hem net aan om eventueel windows opnieuw te installeren en wat denk je? Alles is weer goed.

Echt heel wazig.