Ik kan maar niet kiezen tussen deze 2 televisies. Dat het een Samsung moet worden staat vast, en na enige twijfel heb ik besloten dat er dan ook maar 3D op moet zitten en dat het een Full HD toestel moet zijn. Verder zijn mijn ogen niet heel goed meer en zit ik op 4,5 meter afstand, dus het scherm moet vrij fors zijn, meer dan 46 inch. Verder vind ik 850 euro wel een beetje de max. Naar mijn mening blijven er dan 2 opties over:
UE46D6200 46 inch 3d led
PS51D550 51 inch 3d plasma
Ik ben er al lang mee bezig en heb al rondgekeken bij Mediamarkt, maar ik kom er maar niet uit. Wie kan mij helpen mijn keuze wat makkelijker te maken? Mijn ogen vinden het grotere scherm natuurlijk fijn, maar ik lees overal dat LED de plasma inmiddels heeft ingehaald. En dat plasmaschermen onwijs spiegelen. Nu kijk ik meestal in de avond tv en heb ik meestal de luxaflex dicht en/of gordijnen gesloten, maar toch..
Wie kan me adviseren wat te doen? Iemand die toevallig voor dezelfde keuze heeft gestaan?
UE46D6200 46 inch 3d led
PS51D550 51 inch 3d plasma
Ik ben er al lang mee bezig en heb al rondgekeken bij Mediamarkt, maar ik kom er maar niet uit. Wie kan mij helpen mijn keuze wat makkelijker te maken? Mijn ogen vinden het grotere scherm natuurlijk fijn, maar ik lees overal dat LED de plasma inmiddels heeft ingehaald. En dat plasmaschermen onwijs spiegelen. Nu kijk ik meestal in de avond tv en heb ik meestal de luxaflex dicht en/of gordijnen gesloten, maar toch..
Wie kan me adviseren wat te doen? Iemand die toevallig voor dezelfde keuze heeft gestaan?