Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een usenetprovider

Pagina: 1
Acties:
  • 955 views

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Met een aantal mensen hebben wij al een lange tijd een usenet account waarbij account sharing is toegestaan. Omdat de internetsnelheden zo snel omhoog gaan komen wij binnenkort met het huidige account snelheid te kort. Wij zijn daarom op zoek naar een andere usenetprovider.

Natuurlijk heb ik al gezocht welke provider in aanmerking kan komen, dit blijkt niet zo makkelijk. Veel providers met onbeperkte snelheid staan account sharing niet toe.

In het kort zijn dit de vereisten:
- Account sharing toegestaan (ongeveer 6 gebruikers)
- Minimaal 250Mbit of onbeperkte snelheid
- Minimale retentie van circa 800 dagen
- Onbeperkt dataverkeer

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
En, wat heb je zelf al gevonden in het volgende topic: Newsservers met binaries [Deel 12] ?

Een perfect overzicht van alle gangbare usenetproviders..

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
google.nl?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
SoaDmaggot schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:24:
En, wat heb je zelf al gevonden in het volgende topic: Newsservers met binaries [Deel 12] ?

Een perfect overzicht van alle gangbare usenetproviders..
Topic heb ik doorgelezen en google natuurlijk ook al gebruikt. Wat het in ons geval bijzonder maakt is account sharing + een onbeperkte of zeer hoge snelheid. na dagen zoekwerk hebben wij nog geen geschikte provider gevonden, dat is ook de reden dat ik dit topic aanmaak.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-11 12:57
Koop gewoon allemaal een eigen usenet account. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat 6 gebruikers gebruik maken van 1 abonnement?

• PeterSelie
Headshot_NL schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Topic heb ik doorgelezen en google natuurlijk ook al gebruikt. Wat het in ons geval bijzonder maakt is account sharing + een onbeperkte of zeer hoge snelheid. na dagen zoekwerk hebben wij nog geen geschikte provider gevonden, dat is ook de reden dat ik dit topic aanmaak.
In het overzicht komt ook Sunny Usenet naar voren, die óók onbeperkte snelheid aanbieden: http://www.sunnyusenet.com/sunny-unl

Waarom voldoet die niet aan je eisen?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Account sharing is om de kosten te drukken? Waarom dan niet gewoon een goedkope zonder accountsharing. 250/6 is 40 Mbit. Dat krijg je bij veel goedkopere ook wel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
hhoekstra schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:30:
Koop gewoon allemaal een eigen usenet account. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat 6 gebruikers gebruik maken van 1 abonnement?
Nog nooit van Account sharing gehoord? 8)7

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:31

Nox

Noxiuz

Afgezien van de retentie komt I-telligent prima in aanmerking. Heb je 600 dagen ipv je 800. Maar wel betaalbaar, onbeperkte snelheid en onbeperkt data met 40 connecties te verdelen. Kom je met 8 connecties de man ongeveer, trek je die 120mbit helemaal mee dicht.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

SoaDmaggot schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:31:
[...]

In het overzicht komt ook Sunny Usenet naar voren, die óók onbeperkte snelheid aanbieden: http://www.sunnyusenet.com/sunny-unl

Waarom voldoet die niet aan je eisen?
Hoe is de kwaliteit, want ze zijn niet duur.....

Everything is better with Bluetooth

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:54

Osxy

Holy crap on a cracker

jeanj schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:27:
[...]

Ik gebruik ze al tijden als main-provider. Bevalt mij prima.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 16:22

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hier ook een tevreden gebruiker. Geen downtime gemeld, altijd maximale snelheid en niet duur. Zat eerst bij Lightningusenet, maar ben tot nu toe meer tevreden met Sunny :)

• PeterSelie
jeanj schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:27:
[...]

Eén van de betere betaalbare usenetproviders als je het mij vraagt.. Per direct geactiveerd en in de 7 maanden dat ik lid ben eigenlijk nooit problemen gehad mbt downtime of incomplete downloads.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
ze maken alleen hun retentietijd niet helemaal waar. Oude downloads zijn vaak wel wat trager en soms incompleet

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Wat moet ik nemen?-topics zijn uitdrukkelijk niet de bedoeling, zeker niet met een flink aantal 'grote' topics voor usenetproviders. Wij gaan hier niet de zaken voor je lopen uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.