Geen onboard audio op Asrock Z77 Extreme 4

Pagina: 1
Acties:

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:49
Matched: Asrock
Hallo,

Ik heb dit weekend een nieuwe pc in elkaar gezet, maar nu doet het onboard geluid het niet. Ik heb een geluidskaart geinstalleerd, een creative x-fi, voor mijn koptelefoon maar aangezien die geen ruisonderdrukking heeft voor een microfoon had ik op mijn vorige pc de microfoon aangesloten op onboard. Maar als ik nu in windows bij audio devices kijk zie ik alleen mijn creative en amd hdmi geluid van mijn videokaart. Ik heb alles geïnstalleerd wat op de bij geleverde dvd van het moederbord zat en heb ook op de asrock site de nieuwste realtek audio driver gedownload en geïnstalleerd. Ook heb ik allebij de andere audio devices uitgeschakeld en de drivers opnieuw geinstalleerd. Maar niks helpt en ik begin uit ideeën te raken. Heeft iemand misschien een idee?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 02:11

FeaR

In GoT we trust

Geen matches
Onboard Audio in de BIOS wel op "on" of "enable" staan?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:49
Geen matches
Bedankt! Dat bleek het te zijn! Eerst was het nog wel een gekloot om in de bios te komen, ik heb nu een ssd dus tijdens het opstarten komt er misschien maar een halve seconden in beeld op welke knop ik moet drukken om in de bios te komen. Maar na een filmpje te hebben gemaakt en die te hebben gepauzeerd kwam ik er in en stond hij op auto, nu dus op enabled en hij doet het!