Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:26
Beste!

De laatste tijd had ik in gedachte om een nieuwe telefoon te kopen en heb dus gekeken wat er op de markt was.
Ik heb een telefoon nodig die het volgende heeft/kan :

- Goede support zoals update naar ICS
- Snelle processor
- Groot/hoge resolutie scherm
- Goede camera
- Basic dingen kunnen doen maar ook wat zwaardere dingen zoals een spelletje
En als laatste : het design.

Nou vielen mijn ogen ogen op de volgende toestellen :

pricewatch: Sony Xperia U (ST25i) Wit
&
pricewatch unsorted: Huawei Handy Huawei U8850 Vision / Android 2.3

De Sony Xperia U kost wat meer maar dan heb je een prima toestel voor die prijs, update naar ICS, dual-core processor en een goed scherm.
Bij de Huawei heb ik zo mijn twijfels (update naar ICS bijvoorbeeld? gaat niet door :/ ) en qua specificaties is hij iets minder dan de Sony, het design vind ik dan wel een pluspunt.
Welke zouden jullie aanbevelen en waarom of hebben jullie een andere suggestie?
Het liefst heb ik de prijs zo rond de prijs van deze toestellen €200 - €230?
Alvast bedankt,

Dennis ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Denniszx op 03-06-2012 13:01 ]

Verwijderd

De Huawei zou ik niet nemen. Niet vanwege het merk want uit ervaring vind ik het een uitstekend merk. Echter staat Redcoon niet zo goed bekend en de volgende in het rijtje kust de telefoon 290 euro. De update naar ICS is er iig al via XDA maar ik weet niet of je daar in bent geintresseerd/ervaren.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-11 18:03
Je wilt hoge specs voor een lage prijs?

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik zou voor de Xperia U gaan. Gebaseerd op gebruikerservaringen en specs is de Xperia U toch net een stapje hoger. De Xperia U is ook het betrouwbaarst denk ik.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:26
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:25:
De Huawei zou ik niet nemen. Niet vanwege het merk want uit ervaring vind ik het een uitstekend merk. Echter staat Redcoon niet zo goed bekend en de volgende in het rijtje kust de telefoon 290 euro. De update naar ICS is er iig al via XDA maar ik weet niet of je daar in bent geintresseerd/ervaren.
Ik heb in het verleden een bestelling geplaatst bij Redcoon en geen problemen gehad maar anders heb ik nog een alternatieve site : http://www.t-online-shop....73/?ref=tweakerstonlinenl
Over de update naar ICS, zou ik daar een link van kunnen krijgen? Ik heb geen verstand van onofficiële updates maar ik neem aan dat dit ook niet helemaal naar behoren werkt en dat dit vrij veel moeite vergt?
tiswat schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:27:
Je wilt hoge specs voor een lage prijs?
Dat vraag ik niet, deze 2 toestellen voldoen prima aan mijn eisen en vind dat ze voor deze prijs high-end zijn, ik zoek echt geen Samsung Galaxy Nexus of S3 ...
electrom schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:30:
Ik zou voor de Xperia U gaan. Gebaseerd op gebruikerservaringen en specs is de Xperia U toch net een stapje hoger. De Xperia U is ook het betrouwbaarst denk ik.
Dat dacht ik dus ook, qua support e.d. kan je beter bij Sony zijn en inderdaad de specs zijn beter.

Als ik tot nu toe alles afweeg dan is de keuze duidelijk : de Sony Xperia U.
Hebben jullie misschien nog andere suggestie's?
Bedankt,

Dennis ;)

Verwijderd

Nee ik heb gisteren voor een vriendin de pricewatch nog doorgestruind om tot de conclusie te komen dat er geen toestel qua specs de U evenaard in de prijsklasse:)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zou zelf eerder kijken naar de modbaarheid // het hebben van een open bootloader, en hoeveel custom ROM's ervoor beschikbaar zijn op XDA. Kun je tenminste zelf kiezen welke ROM je wilt installeren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1