designstoel4u.nl ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien rara plek om op tweakers.net een topic over te beginnen, maar ik heb het internet door gezocht en heb niks kunnen vinden.
Heeft iemand ervaring met het kopen van meubels bij http://www.designstoel4u.nl/ ? Wil misschien een Eames stoel gaan bestellen. Ik kan alleen nergens echt ervaringen/recensie van consumenten vinden.

Als iemand mij zou kunnen helpen heel graag.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

bedrijfsnamen met daarin l33tspeak uit de jaren 90 zou ik bij voorbaat negeren

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahahah, oke thx, dan ga ik het er zo wie zo niet op gokken!

Mocht iemand een plek weten waar ik replicas van Eames stoelen kan kopen, Let my know!
Marktplaats staat namelijk vol met dit soort advertentie. :(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

MrJayMan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:46:
bedrijfsnamen met daarin l33tspeak uit de jaren 90 zou ik bij voorbaat negeren
Ben ik niet direct mee eens.
Zijn tegenwoordig veel bedrijven die het een extraatje vinden omdat ze iets moderns of met design verkopen.

@ TS: Het heeft een KVK/BTW nummer dus trek ze eens na zou ik zeggen.
Ze zitten in Enschede.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:49:
Hahahah, oke thx, dan ga ik het er zo wie zo niet op gokken!

Mocht iemand een plek weten waar ik replicas van Eames stoelen kan kopen, Let my know!
Marktplaats staat namelijk vol met dit soort advertentie. :(
Mensen die sowieso als zo wie zo schrijven zou ik ook niet vetrouwen tbh. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed dat ik niks verkoop dan. :P

Sorry, dyslexie is a bitchs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Bij dit bedrijf zou ik niets kopen nee. Overduidelijk volgers gekocht op Twitter (zie verhouding Facebook fans/Twitter volgers).

Je kan kijken bij http://www.designstoel24.nl . Op hun Facebook pagina genoeg positieve verhalen van kopers. En een van de goedkopere aanbieders van Eames-imitaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Jasper schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:12:
Bij dit bedrijf zou ik niets kopen nee. Overduidelijk volgers gekocht op Twitter (zie verhouding Facebook fans/Twitter volgers).

Je kan kijken bij http://www.designstoel24.nl . Op hun Facebook pagina genoeg positieve verhalen van kopers. En een van de goedkopere aanbieders van Eames-imitaat.
Klopt, hier zelf ook twee dsw stoelen besteld voor op de logeerkamer. Goeie prijzen en snelle levering. Als je op internet zoekt zijn er ook actiecodes te vinden ;-)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

@ikwilbert, ik ben ook al een tijdje op zoek naar DSW stoelen, ik twijfel erg tussen de vitra's en de kopieen. Kan je toelichten hoe de kwalitiet is van de kopieen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Kwaliteit is wel aardig, maar verwacht geen top spul. Wij redden ons goed met de kopieën.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A top!
Zal de site even checken. Thx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Heel toevallig ben ik ook aan het kijken voor de eames DSW, en ik ben van het weekend wezen kijken bij een showroompje van Domini design. Dit zit in Heemstede (dicht bij Haarlem) en hier staan deze stoelen in alle beschikbare kleuren uitgestald. Uiteraard is de afwerking net wat minder chic dan het origineel, maar ik moet zeggen dat ze er voor die prijs prima uitzagen. Ik denk dat ik ze daar binnenkort ga bestellen.
Als je in de buurt woont zou ik zeker eens gaan kijken hoe ze er in het echt uitzien.

[ Voor 15% gewijzigd door ruurd v. op 04-06-2012 13:38 . Reden: Zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14

Die twitter teller onderin klopt niet helemaal... net of ze daar een joomla plugin voor gebruikt hebben en vergeten zijn hun eigen twitter account in te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Die twitter teller onderin klopt niet helemaal... net of ze daar een joomla plugin voor gebruikt hebben en vergeten zijn hun eigen twitter account in te gooien...
Het twitter account is ook @iJoomla ik denk niet dat dit account van de eigenaar van dit bedrijf is. Dit is gewoon niet aangepast bij het kopen/downloaden van deze theme.

Jullie moeten niet overal wat achter zoeken hoor :+ een beetje sceptisch zijn is wel goed maar je kunt ook te ver gaan. Mensen met een thema wat niet helemaal aangepast en '4u' in de bedrijfsnaam zijn niet meteen onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Oops, dat is inderdaad niet goed gezien door mij.
ruurd v. schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:11:
Heel toevallig ben ik ook aan het kijken voor de eames DSW, en ik ben van het weekend wezen kijken bij een showroompje van Domini design. Dit zit in Heemstede (dicht bij Haarlem) en hier staan deze stoelen in alle beschikbare kleuren uitgestald. Uiteraard is de afwerking net wat minder chic dan het origineel, maar ik moet zeggen dat ze er voor die prijs prima uitzagen.
Toch wel serieus jammer dat de prijzen op de website excl. BTW zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Jasper op 04-06-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Jasper schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:10:
[...]

Oops, dat is inderdaad niet goed gezien door mij.

[...]

Toch wel serieus jammer dat de prijzen op de website excl. BTW zijn.
Inderdaad een fractie duurder dan de overige sites (tenzij je er in een keer 6 zou kopen, dan is het weer iets goedkoper), maar door de showroom weet je wel wat je krijgt.. Het lijkt me dat niet alle online winkels ze bij dezelfde fabrikant halen, alhoewel de verschillen minimaal zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

www.designstoel4u.nl is eind mei opgestart en dus net begonnen. Vandaar dat er nog geen recensies zijn te vinden. We hebben de eerste orders naar tevredenheid geleverd. Ook al zijn we een webshop, u kunt onze stoelen gewoon komen bekijken. We bieden hoge kwaliteit tegen de laagste prijs van Nederland. Indien u een stoel ergens anders goedkoper ziet, dan gaan wij altijd onder de prijs zitten. Dus ook voor een mooie Eames lounge chair moet u bij ons zijn. Op dit moment hebben we een speciale aanbieding. Als iemand vragen heeft neem dan gewoon even contact met ons op via onze site: www.designstoel4u.nl

designstoel4u heeft de DSW stoelen in het wit voorraad. Geen plastic, maar mooie hoogglans stoelen van glasvezel!
http://www.designstoel4u....es-dsw-stoel-47-63-detail

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 08:35:
Misschien rara plek om op tweakers.net een topic over te beginnen, maar ik heb het internet door gezocht en heb niks kunnen vinden.
Heeft iemand ervaring met het kopen van meubels bij http://www.designstoel4u.nl/ ? Wil misschien een Eames stoel gaan bestellen. Ik kan alleen nergens echt ervaringen/recensie van consumenten vinden.

Als iemand mij zou kunnen helpen heel graag.

Alvast bedankt!
Is inderdaad een Joomla plugin met alle Joomla-volgers op twitter. Eigen account hangt er nog niet aan, dus om verwarring te voorkomen zal ik dit van de site halen.

[ Voor 51% gewijzigd door Orion84 op 05-06-2012 17:28 . Reden: Posts samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefoolrbs
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-06-2022
Ebay:

http://www.benl.ebay.be/s...from=&_ipg=&_trksid=p3686

Ik heb hier de rocker-chair besteld gehad.

Werd beschadigd geleverd. Even een foto'tje van gemaakt en naar hun gemaild. Binnen de 5 dagen een gloed nieuwe kuip geleverd en de beschadigde mocht ik houden! Geen gezever en heel correct.

Kwaliteit is niet gelijk de originele, maar de prijs is er dan ook naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Het twitter account is ook @iJoomla ik denk niet dat dit account van de eigenaar van dit bedrijf is. Dit is gewoon niet aangepast bij het kopen/downloaden van deze theme.

Jullie moeten niet overal wat achter zoeken hoor :+ een beetje sceptisch zijn is wel goed maar je kunt ook te ver gaan. Mensen met een thema wat niet helemaal aangepast en '4u' in de bedrijfsnaam zijn niet meteen onbetrouwbaar.
Helemaal met je eens voor wat betreft het 4u. Een leuke domeinnaam/naam is nu eenmaal lastig (zeker omdat alles wat voor de hand ligt of al bezet is door een concurrent of al is opgekocht).
Wat minder voor hem pleit is dat er geen adresgegevens staan vermeldt op de site zover ik kon ontdekken (dat is wel verplicht voor een webwinkelier) en het telefonisch contact met een 06-nummer gaat. Nu begrijp ik dat een 06 super handig is als je op je zoldertje een business runt, maar professioneel is het niet. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk gewoon wel betrouwbaar is.

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:37
IDtenT schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:02:
[...]

Helemaal met je eens voor wat betreft het 4u. Een leuke domeinnaam/naam is nu eenmaal lastig (zeker omdat alles wat voor de hand ligt of al bezet is door een concurrent of al is opgekocht).
Wat minder voor hem pleit is dat er geen adresgegevens staan vermeldt op de site zover ik kon ontdekken (dat is wel verplicht voor een webwinkelier) en het telefonisch contact met een 06-nummer gaat. Nu begrijp ik dat een 06 super handig is als je op je zoldertje een business runt, maar professioneel is het niet. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk gewoon wel betrouwbaar is.
Er staat gewoon een normaal 'huis'nummer bij contact.

Zoals het bedrijfsaccount hier al zegt is er de mogelijkheid om de gewenste stoel eventueel te bezichtigen, mocht je het nog niet vertrouwen om via de webshop te kopen.

Omdat de webshop zoals gezegd pas enkele weken begonnen is is het logisch dat er nog geen recensies te vinden zijn, als je dit niet weet is het raar als je niks op het internet kunt vinden. Maar contact opnemen met het bedrijf per e-mail of telefonisch kan toch geen kwaad.

Ik snap het wantrouwen van de TS heel goed, echter het eerste wat je doet is ( lijkt mij ) contact opnemen en eventueel een afspraak maken om de desbetreffende stoel te bezichtigen.

Om te zeggen dat je webshop welke zogenaamde l33tspeak gebruiken meteen te negeren vind ik ook wat voorbarig. 4launch.nl / 1dayfly.com en zo zijn er nog wel meer...

[ Voor 5% gewijzigd door SgtElPotato op 06-06-2012 00:16 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom deze kopieën verkocht mogen worden en daarna waarom je ze zou willen kopen... Ik heb een paar dertig jaar oude versies staan en ze zijn inderdaad prachtig, maar waarom koop je geen originele? Die blijven altijd waardevast, terwijl die namaak stoeltjes alleenmaar in waarde verliezen?

Koop er dan 1 per jaar ipv 3.
Pagina: 1