IDtenT schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:02:
[...]
Helemaal met je eens voor wat betreft het 4u. Een leuke domeinnaam/naam is nu eenmaal lastig (zeker omdat alles wat voor de hand ligt of al bezet is door een concurrent of al is opgekocht).
Wat minder voor hem pleit is dat er geen adresgegevens staan vermeldt op de site zover ik kon ontdekken (dat is wel verplicht voor een webwinkelier) en het telefonisch contact met een 06-nummer gaat. Nu begrijp ik dat een 06 super handig is als je op je zoldertje een business runt, maar professioneel is het niet. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk gewoon wel betrouwbaar is.
Er staat gewoon een normaal 'huis'nummer bij contact.
Zoals het bedrijfsaccount hier al zegt is er de mogelijkheid om de gewenste stoel eventueel te bezichtigen, mocht je het nog niet vertrouwen om via de webshop te kopen.
Omdat de webshop zoals gezegd pas enkele weken begonnen is is het logisch dat er nog geen recensies te vinden zijn, als je dit niet weet is het raar als je niks op het internet kunt vinden. Maar contact opnemen met het bedrijf per e-mail of telefonisch kan toch geen kwaad.
Ik snap het wantrouwen van de TS heel goed, echter het eerste wat je doet is ( lijkt mij ) contact opnemen en eventueel een afspraak maken om de desbetreffende stoel te bezichtigen.
Om te zeggen dat je webshop welke zogenaamde l33tspeak gebruiken meteen te negeren vind ik ook wat voorbarig. 4launch.nl / 1dayfly.com en zo zijn er nog wel meer...
[
Voor 5% gewijzigd door
SgtElPotato op 06-06-2012 00:16
]
Zucht...