Behind the head headset advies?

Pagina: 1
Acties:

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-02 19:57
Vanavond mijn headset gebroken tijdens het afnemen en ben daarna op zoek gegaan naar vervanging maar dat bleek moeilijker te zijn dan verwacht. Vooral aangezien ik het niet heb voor de traditionele headset die op het hoofd komt te rusten, aangezien ik hiervan irritatie en uiteindelijk hoofdpijn van krijg.

Mijn huidige (G330) was eigenlijk perfect in dit opzicht en heb er eigenlijk geen klachten bij gehad. Maar een opvolger zoeken is dus wat moeilijker.

Ik gebruik de headset voor zo goed als alles; gamen, chatten, muziek beluisteren... en hij moet dus een beetje degelijk qua kwaliteit zijn. Ik zoek iets in de prijsklasse van tussen de 25-50 euro.

Bedankt,
Asskicker

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is het zeker dat een traditionele headset niet goed zit of is dat ervaring met slechts 1 of 2 slechte headsets?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Asskicker
Tsurany schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:54:
Is het zeker dat een traditionele headset niet goed zit of is dat ervaring met slechts 1 of 2 slechte headsets?
Daar ben ik niet zozeer zeker van, de voorganger van de G330 was een GamesCon 367 en als ik deze langer dan half uur / uur op heb begint het al enorm te irriteren. (En daarvoor waren het vooral goedkope prullen) Het probleem is natuurlijk dat ik geen manier heb om andere headsets uit te testen.

Stel dat het aan deze vorige headset lag, wat worden mijn opties dan? Ik zou nog steeds liever voor een behind the head headset gaan, maar ik weet ook dat "normale" headsets altijd betere kwaliteit gaan hebben.

Verwijderd

waarom geen oortjes?

• w.l
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-02 20:45

w.l

Waarom koop je niet gewoon terug dezelfde headset als je er zo tevreden van was?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

w.l schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:14:
Waarom koop je niet gewoon terug dezelfde headset als je er zo tevreden van was?
Ja dat was ik ook al aan het typen.
Ik lees in je verhaal helemaal geen negative punten dus waarom niet gewoon weer de zelfde headset kopen? Ik zie dat deze nog gewoon goed leverbaar is.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:41
omdat die te groot zijn :+

oortjes zijn heel onhandig voor gaming, gewoon omdat ze zo klein zijn gebruik je ze niet zo makkelijk als een koptelefoon/headset en is dit ook minder prettig (vind ik zelf iig)

• Asskicker
Zijn er dan oortjes met microfoon? :)
w.l schreef op zondag 03 juni 2012 @ 00:14:
Je hebt wel gelijk, maar ik heb graag wat nieuws, dat begrijp je toch wel. :P
Ook is de geluidskwaliteit niet zo fantastisch van die headset.

• Asskicker
Ik heb wat naar oortjes zitten kijken en kom uit op de pricewatch: Razer Moray Plus Earphones (Zwart), zien er redelijk goed uit. Maar ik vond het meteen duur om uit te proberen, als die in ear oortjes mij dan niet lekker zitten...
Pagina: 1