Hoooi!
Ben opzoek naar iets dat misschien niet bestaat.
Namelijk vervangers van mijn huidige Apple-oordopjes, maar dan met fatsoenlijk geluid en ook een afstandsbediening en microfoon. Nu heb ik begrepen dat oordopjes zoals deze
ook vallen onder in-ear, maar in dit geval versta ik er deze
onder. Dus met zo'n silicone dopje erop. Die in je gehoorgang gaan.
Ik snap dat in-ears de beste zijn, maar ik wordt op een of andere manier misselijk van die dingen en vind het vervelend om afgesloten te zijn van mijn omgeving. Koptelefoons of iets anders dat om/over je oren of hoofd gaat zie ik ook niet zitten.
Wilde eerst de Marshall Minors kopen, maar uiteindelijk blijken die echt slecht geluid te produceren. Urbanears heeft een vergelijkbare oordop met hetzelfde geluid....

Zover ik me kan herinneren had ik goede ervaringen met de Sony's MDR-ED21LP. Gaat ook iets meer dan normaal je gehoorgang in, maar je krijgt niet het 'afgesloten gevoel' zodat je nog steeds je omgevingsgeluid hoort. Deze hebben echter geen afstandsbediening met microfoon. Ik weet dat er van die afstandsbedieningen zijn die er ertussen kan zetten, maar dan bungelt je afstandsbediening dus niet op je kaaklijn.

Ik denk dat dit een lastige wordt
Ben benieuwd of dat er suggesties zijn.
Ben opzoek naar iets dat misschien niet bestaat.
Namelijk vervangers van mijn huidige Apple-oordopjes, maar dan met fatsoenlijk geluid en ook een afstandsbediening en microfoon. Nu heb ik begrepen dat oordopjes zoals deze
onder. Dus met zo'n silicone dopje erop. Die in je gehoorgang gaan.Ik snap dat in-ears de beste zijn, maar ik wordt op een of andere manier misselijk van die dingen en vind het vervelend om afgesloten te zijn van mijn omgeving. Koptelefoons of iets anders dat om/over je oren of hoofd gaat zie ik ook niet zitten.
Wilde eerst de Marshall Minors kopen, maar uiteindelijk blijken die echt slecht geluid te produceren. Urbanears heeft een vergelijkbare oordop met hetzelfde geluid....

Zover ik me kan herinneren had ik goede ervaringen met de Sony's MDR-ED21LP. Gaat ook iets meer dan normaal je gehoorgang in, maar je krijgt niet het 'afgesloten gevoel' zodat je nog steeds je omgevingsgeluid hoort. Deze hebben echter geen afstandsbediening met microfoon. Ik weet dat er van die afstandsbedieningen zijn die er ertussen kan zetten, maar dan bungelt je afstandsbediening dus niet op je kaaklijn.

Ik denk dat dit een lastige wordt
Ben benieuwd of dat er suggesties zijn.