Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik ben op zoek naar een smartphone
mijn budget is maximaal 300 euro, liever eronder ;)
wat ik ermee wil doen,
..whatsappen
..internetten
..en gamen
de mobiels die ik zelf gevonden heb spreken me wel aan
vanwege het grote scherm
maar..
welke mobiel is sneller, niet theoretisch maar in de praktijk
hoe het zit met bijv. een game en whatsapp aan
en gwn de snelheid waarmee je alles doet
zelf heb ik gehoord dat de Touchwiz van samsung redelijk flut is, en dat SE hun software optimaliseert
andere alternatieven van rond die prijs zijn ook welkom ;)

alvast bedankt
niels

Verwijderd

Als je Sony (Ericsson) interessant vind dan zou ik deze aanraden: pricewatch: Sony Xperia U (ST25i) Zwart

Enige nadeel is wel dat hij een 3,5 inch scherm heeft maar is wel goedkoper dan beide en heeft een dualcore 1ghz proc.

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:54:
hey,
ik ben op zoek naar een smartphone
mijn budget is maximaal 300 euro, liever eronder ;)
wat ik ermee wil doen,
..whatsappen
..internetten
..en gamen
de mobiels die ik zelf gevonden heb spreken me wel aan
vanwege het grote scherm
maar..
welke mobiel is sneller, niet theoretisch maar in de praktijk
hoe het zit met bijv. een game en whatsapp aan
en gwn de snelheid waarmee je alles doet
zelf heb ik gehoord dat de Touchwiz van samsung redelijk flut is, en dat SE hun software optimaliseert
andere alternatieven van rond die prijs zijn ook welkom ;)

alvast bedankt
niels
Ik zou eerst en vooral de naam van je Topic aanpassen bv. 'smartphone 300 euro'. Ik zou voor de Xperia U gaan als je graag Sony wilt (ook minder dan 300 euro). Dat de Touchwiz van Samsung flut is is natuurlijk een persoonlijke mening maar uit de naam van je topic begrijp ik dat je ook graag dat Plus of Advance wilt. Van deze twee zou ik voor de Advance gaan.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties
waar kun je je topictitel aanpassen?
Wat betreft de xperia u, daar had ik zelf ook naar zitten kijken, voor mij is idd het nadeel dat hij een klein scherm heeft vergeleken met de andere phones die ik opnoemde, maar hij maakt zeker wel kans.
Zelf nneig ik ook meer naar Sony (ericsson), omdat die hun software echt goed optimaliseren heb ik gehoord.
De arc S heeft ook kans bij mij, omdat hij een groot scherm heeft

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 20:32
Galaxy S Advance is wel iets boven je budget, rond de 320 (of net iets meer als je NFC erop wilt). Heb je wel een moderne dual core, meer dan gemiddeld geheugen (768MB), 4" superamoled scherm, en een accu die getuige de reviews op Amazon behoorlijk lang meegaat voor een smartphone... nice nice!

Sony Xperia Sola en HTC One V vallen ook in je budget. One V heeft helaas een single core cpu, Sola heeft geen beste accu, beiden hebben 512MB RAM, hoe toekomstproof dat is...?

[ Voor 23% gewijzigd door catchingfire op 03-06-2012 15:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ stefimke
over jouw opmerking over het RAM geheugen zat ik ook al te denken, kdenk dat het in de toekomst snel te weinig word, en nog iets..
Eer dat ik een nieuwe phone kan/mag kopen is het zeker al aan het eind van de zomervakantie, zou dan de prijs van de galaxy s advance al wat gezakt zijn??
Pagina: 1