Toon posts:

Waneer Kabel of adsl in HOUTEN???

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in houten en daar ligt dus nog geen kabel, weet iemand waneer er kable of adsl komt???
want ik word er egt SCHIJTZIEK VAN
/me borg krijgt altijd ruzie over de tel. rekening....

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Braaikamer - Smoke&BBQ

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Voorlopig krijgt houten niets. Bij xs4all kun je de planning t/m het tweede kwartaal lezen, en daar staat houten niet bij. Reken dus op minimaal het 3e kwartaal (Juli-September) met ADSL. Ik had van een KPN monteur begrepen dat het nog niet kon, omdat de centrale in Houten te klein is omdat ook alle telefonieklanten van Houten-Zuid erop zitten. Eerst moet een nieuwe centrale in Houten-Zuid gebouwd worden, en dan kan het pas.... en die staat er nog niet.

Wat betreft kabel: dan moet je toch echt bij Casema :r wezen... en die sluiten al sinds een hele tijd geen nieuwe plaatsen meer aan... en nu DeltaKabel stopt met leveren van modems moeten ze dus in nieuwe plaatsen met COM21 beginnen, en dat schijnt ook allemaal moeilijk te gaan. :(

Lullig voor Houten, maar die vallen dus weer buiten de boot... En dan te bedenken dat ADSL te verkrijgen is in Nieuwegein, Vianen, Zeist, Utrecht, Amerongen en de Bilt, en binnenkort ook IJsselstein 8-).... en Kabel in IJsselstein 8-) en Utrecht.

Houten is helemaal omsingeld door flat-fee mogelijkheden, en zelf hebben ze dus niets. :( |:( :(

Tijd om te verhuizen mischien? Of toch hopen dat Casema :r maar snel is met aansluiten? (Yeah right! >:) )

Gelukkig woon ik in IJsselstein... al sinds Jan. 1997 een kabelmodem, en sinds Nov. 2000 een SNEL kabelmodem. En binnenkort nog ADSL ook! >:) Lucky me....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 11:51

IWriteCode

Less = more

[geen vriendmaak modes]
Ik zit ook in houten en heb onbeperkt internet zonder telefoonkosten =)

Zal wel zijn om dat mn werkgever een huurlijn heeft liggen >:)
[/geen vriendmaak modes]

Less = more

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Die reactie Koffie

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.