Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb een aantal uur >40 uur aan training zitten volgen met name 3d max, het lijk me heel leuk om zelf aan de slag te gaan hiermee. Nu is mijn vraag ik neig meer naar gebouwen van tekening kijken bijvoorbeeld en dan bouwen in 3d max (Animatie lijk me niet leuk btw), maar hier kom ik gelijk op een probleem plannen van gebouwen zijn niet te betalen weten jullie sites waar ik deze gratis kan gebruiken (dient wel legaal te zijn). Momenteel heb ik er één gevonden namelijk FreeGreen. Ook tekeningen van kerken (liefst Gothic) zijn ook heel erg welkom. Het is mij gewoon om voor de hobby te doen dus niet om zo snel mogelijk iets af te hebben.

Hopelijk kunnen jullie mij aanwijzen waar ik tekeningen kan vinden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:37
Bij de grote boekhandels heb je wel dikke boeken met veel plaatjes en soms ook plattegronden van architectuur/appartementen. Zo heb ik een keer dit boek gekocht voor 10 euro bij boekhandel broekhuis.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ziet er leuk uit dat boek heb je voor mij toevallig een ISBN nummer, ze hebben het boek niet op voorraad.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:37
ISBN 978-84-96936-92-8

Ik zou gewoon naar een grote boekhandel gaan en even rondspeuren. Misschien doe je ook nog wel leuke ideeën op uit duurdere boeken.

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Dankje.

Ik kan een keer naar de Slegte of die hele grote gaan.