You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Bij de grote boekhandels heb je wel dikke boeken met veel plaatjes en soms ook plattegronden van architectuur/appartementen. Zo heb ik een keer dit boek gekocht voor 10 euro bij boekhandel broekhuis.
Ziet er leuk uit dat boek heb je voor mij toevallig een ISBN nummer, ze hebben het boek niet op voorraad.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
ISBN 978-84-96936-92-8
Ik zou gewoon naar een grote boekhandel gaan en even rondspeuren. Misschien doe je ook nog wel leuke ideeën op uit duurdere boeken.
Ik zou gewoon naar een grote boekhandel gaan en even rondspeuren. Misschien doe je ook nog wel leuke ideeën op uit duurdere boeken.
Dankje.
Ik kan een keer naar de Slegte of die hele grote gaan.
Ik kan een keer naar de Slegte of die hele grote gaan.