Ik ontvang tv via sattelliet in het gebouw maar dit gebeurt gemeenschappelijk met de andere hotel residenten.
Ook zend het hotel op een eigen kanaal uit met betreffende info voor de residenten.
Dit zijn enkele afbeeldingen die elkaar vervangen na bepaalde tijd.
Lijkt mij dat daar best wel meer mogelijkheid in zit.
Weet iemand hoe het hotel dit mogelijk doet of best zou doen?
Om zelf teletext op het kanaal uit te zenden wat het nu niet heeft?
Bedoeling zou zijn wat info het hotel voor te leggen zodat het kanaal beter tot zijn recht komt.
Interactief de beelden zelf switchen zou leuk zijn indien het mogelijk is.
Teletext met info zoals tv gids van de sattelliet programma's.
Men heeft bijvoorbeeld de bbc omroepen gekreupelt met auto soft subtitles en ontbrekende teletexten.
Welke provider er nu juist is weet ik niet (weekend) maar ik vermoed tv vlaanderen.
Mogelijk via script een tv gids die zich auto update met data vanaf een webpage gehaald omdat ze daarin mogelijk niet elke maand voor willen inspannen.
Zelf heb ik dan ook liever een beschrijving van de programma's die uitgezonden worden.
Dat is al snel omslachtig.
Zijn hier mensen met de nodige kennis?
Ps. Lijkt me ook wel leuk als ze de muziek van de lokale bar of radiozenders uitzenden op eigen kanaal met zwart scherm zodat je op je tv radio kan ontvangen (sabam?) via het lokaal netwerk?
Soms komen de zenders slecht binnen waarna de tv de video aspect ratio verkeerd instelt.
Kan dit simpelweg verholpen worden met een vast videoformaat te 'forcen' via soft of hardware?
Andere leuke ideën zijn natuurlijk ook welkom.
Ook zend het hotel op een eigen kanaal uit met betreffende info voor de residenten.
Dit zijn enkele afbeeldingen die elkaar vervangen na bepaalde tijd.
Lijkt mij dat daar best wel meer mogelijkheid in zit.
Weet iemand hoe het hotel dit mogelijk doet of best zou doen?
Om zelf teletext op het kanaal uit te zenden wat het nu niet heeft?
Bedoeling zou zijn wat info het hotel voor te leggen zodat het kanaal beter tot zijn recht komt.
Interactief de beelden zelf switchen zou leuk zijn indien het mogelijk is.
Teletext met info zoals tv gids van de sattelliet programma's.
Men heeft bijvoorbeeld de bbc omroepen gekreupelt met auto soft subtitles en ontbrekende teletexten.
Welke provider er nu juist is weet ik niet (weekend) maar ik vermoed tv vlaanderen.
Mogelijk via script een tv gids die zich auto update met data vanaf een webpage gehaald omdat ze daarin mogelijk niet elke maand voor willen inspannen.
Zelf heb ik dan ook liever een beschrijving van de programma's die uitgezonden worden.
Dat is al snel omslachtig.
Zijn hier mensen met de nodige kennis?
Ps. Lijkt me ook wel leuk als ze de muziek van de lokale bar of radiozenders uitzenden op eigen kanaal met zwart scherm zodat je op je tv radio kan ontvangen (sabam?) via het lokaal netwerk?
Soms komen de zenders slecht binnen waarna de tv de video aspect ratio verkeerd instelt.
Kan dit simpelweg verholpen worden met een vast videoformaat te 'forcen' via soft of hardware?
Andere leuke ideën zijn natuurlijk ook welkom.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 21:06 ]