thuisgroep drama [wp7]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04
ps. de topic zegt wp7 maar dat moet windows 7 zijn :) mss dat 1 van de admins dat zou kunnen wijzigen.. bvd.

ik ben al een hele middag bezig om 2 win 7 pcs te koppelen maar ik kom er niet uit.

het probleem is ontstaan toen een pc crashte (bsod)
nadat ik de pc opnieuwd gestart had kon hij dus niet meer op een netwerkshare van de andere pc.
terwijl die voor de crash dus nog gewoon wel werkte. nu zegt die steeds geen toegang. terwijl dus de shares op die 2e pc gewoon aanstaan . ik heb echt van alles geprobeerd maar nix werkte .
nu ben ik dus opnieuw met thuisgroep aan de gang gegaan maar dat is 1 groot rampenplan.
ik heb op de 1e pc een thuis groep aangemaakt, toen op de 2e pc wachtwoord ingevoerd en dan zegt die 'er kan geen thuisgroep worden ingesteld op deze computer' , terwijl die dus wel zegt voor dat je het wachtwoord in moet voeren, er is een thuisgroep in het netwerk gevonden ..
toen andersom geprobeerd op 2e pc thuisgroep aangemaakt en met de 1e pc groep toevoegen maar ook hetzelfde verhaal. er kan geen groep worden ingesteld op deze computer..
terwijl een 3e pc (mijn media center) wel gewoon kan inloggen etc..

het enige echte verschil is dat de 1e pc 64 bits is en de andere 32. maar volgens mij moet dat geen probleem zijn .. en he zijn beide windows 7 ultimate sp1.

wat zie ik over het hoofd ?? heb heel google afgezocht.. vaak voorkomend probleem is dat de tijd niet sync loopt maar die lopen hier sync dus dat is het probleem ook niet lijkt me
8)7 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door style2k op 02-06-2012 20:02 ]

hmm