Toon posts:

iPad deal Oxxio

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een gratis Ipad, dat leek me wel wat. Ik verwacht uiteraard duurder uit te zijn, het is immers niet commercieel interessant zulke dure gadgets zomaar weg te geven.

Dus aan het rekenen gegaan. Ik heb het geluk een klein vakantiehuisje te hebben. Mijn huidige overeenkomst is met Eneco, een Ecostroom variabel en gas. Zeer laag verbruik, mijn laatste jaarrekening was:

115kWh laag
125 kwh hoog
320m3 gas

De laatste jaarnota is vrij beknopt, maar dit zijn met bovenstaand verbruik de specs die die erop staan:

- Levering elektra en gas : € 185,79
- Energiebelasting levering elektra en gas : € -40.56
- Transport elektra en gas : € 272.71
- Meterhuur elektra en gas: € 56.08
- Adminkosten en korting online nota : € 0

Totaal : € 474.02

De jaarrekeningen daarvoor van Eneco zijn ongeveer van hetzelfde verbruik.

Nu Oxxio en de iPad actie:

Laag: 115 x 0.2165 = 24.90
Hoog: 125 x 0.2357 = 29,46
Gas: 320 x 0.6569 = 210.21
Vastrecht: 2 x 77.89 = 155.78
Korting: -379,16
Levering: 404.25

TOTAAL: € 445,44

Ik kom dus €30,- GOEDKOPER uit! Lijkt te mooi om waar te zijn of zie ik hier iets over het hoofd??? 8)7

PS: Zou helemaal mooi zijn om na de ontvangst van de Ipad-actie over te stappen naar een goedkopere leverancier die ook de boete (enigszins) vergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Er loopt al een topic in SG over dit onderwerp: Oxxio aanbieding met iPad, interessant? Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.