Zilver onderkantje 6210

Pagina: 1
Acties:

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Heeft er al iemand zo'n onderkantje voor de 6210 besteld bij club nokia??? Ik heb het namelijk drie weken geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. :'(

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Duurt wel ff langer hoor, dan 3 weken! Kan 2 maanden duren!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Het zijn gewoonweg een stelletje eikels bij Nokia. Ik heb het ding besteld zodra de mogelijkhgeid op de website bestond en dus al lang vóórdat Nokia eens wat dokumentatie ging rondsturen...

.... Natuurlijk niets gehoord... :(

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Moet je hiervoor perse nokia credits hebben? Want in de handleiding staat dat je de eerst gratis krijgt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben mijn inlog-nummer kwijt van Club Nokia en ik kan geen optie vinden om het opnieuw te laten verzenden. :(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 16:50
Op dinsdag 27 maart 2001 08:15 schreef pven het volgende:
Ik ben mijn inlog-nummer kwijt van Club Nokia en ik kan geen optie vinden om het opnieuw te laten verzenden. :(
Ik heb verder niet gekeken maar die optie op www.clubnokia.com/ die iets als "inlognaam of wachtwoord kwijt" heet heb je wel gezien toch?
Kan het daar niet mee?

*edit* Erhm..bij mij klopt er ook iets niet?
Als ik het Nederlandstalige gedeelte van de site van die zilveren onderkantjes aan het bekijken ben en ik wil er eentje bestellen, dan gaat dat een beetje moeilijk want er is nergens een bestel knop of functie terwijl het wel precies zo beschreven staat op de site zelf.

Iemand anders ook dit probleem of ben ik gewoon achterlijk?

(nee geen goede grap!) ;)

• pven
  • Niet online
Ja, dat knopje heb ik wel gezien, maar daar vragen ze om je lidmaatschapsnummer. Dat nummer kan ik dus nergens meer vinden. :'(

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 16:50
Op dinsdag 27 maart 2001 10:38 schreef pven het volgende:
Ja, dat knopje heb ik wel gezien, maar daar vragen ze om je lidmaatschapsnummer. Dat nummer kan ik dus nergens meer vinden. :'(
Hmmz..opnieuw aanmelden als member is ook geen optie?

Ik ben al lid en heb bij mijn nieuwe telefoon weer zo'n pasje e.d. gehad.

Misschien dat je daar iets aan hebt?

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 27 maart 2001 12:08 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]

Hmmz..opnieuw aanmelden als member is ook geen optie?

Ik ben al lid en heb bij mijn nieuwe telefoon weer zo'n pasje e.d. gehad.

Misschien dat je daar iets aan hebt?
Nee, dan krijg je de melding dat het betreffende IMEI-nummer reeds geregistreerd is. Ik zal het uiteraard nog eventjes proberen, maar een tijdje terug ging het niet.

Verwijderd

Ik ben mijn id en pass ook kwijt maar als je naar onder scrollt op de clob nokia site dan zie je daar een knopje waarop staat 'forgot your ID or password' als je daaro op klikt moet je allemaal gegevens invullen en dan krijg je je inlog dingen naar je foon gesmst als het goed is, ik heb het namelijk eergister gedaan maar ik heb nog nix binnen.

(8>

• pven
  • Niet online
Op dinsdag 27 maart 2001 20:51 schreef Sickness het volgende:
Ik ben mijn id en pass ook kwijt maar als je naar onder scrollt op de clob nokia site dan zie je daar een knopje waarop staat 'forgot your ID or password' als je daaro op klikt moet je allemaal gegevens invullen en dan krijg je je inlog dingen naar je foon gesmst als het goed is, ik heb het namelijk eergister gedaan maar ik heb nog nix binnen.

(8>
En toen was mijn antwoord:
Op dinsdag 27 maart 2001 10:38 schreef pven het volgende:

• pven
  • Niet online
LaMa!

Pagina: 1