Toon posts:

Windows geeft raar beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het aanzetten van de laptop vanmorgen kreeg ik een heel raar beeld in windows zie onderstaande links

https://plus.google.com/p...lbums/5749342929045219665

Bij een harde reset (6 seconden voor uitschakelen) en opnieuw opstarten zijn de letters eerst allemaal wel normaal, totdat windows opgestart is. Dan krijg ik weer hetzelfde beeld.

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Bedankt alvast.

Groet,

Alex

• Mangofruit
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-01 14:32
Videokaart kapot zo te zien. Je kan nog eens proberen de laatste drivers eroverheen te gooien, maar ik vrees dat dat niet veel zal helpen.
Het help meestal wel wanneer je even wat systeem gegevens vermeld bij je vraag, welke laptop heb je, processor en in dit geval welke videokaart, los of geïntegreerd.

[ Voor 37% gewijzigd door Mangofruit op 02-06-2012 09:54 ]

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:29
Lijkt wel of de resolutie niet meer goed staat, dat in combinatie met het aantal kleuren.

Dit kun je aanpassen in het configuratiescherm!

Verwijderd

Topicstarter
Resolutie in combinatie met kleuren is het helaas niet. Was ook het eerste waar ik aan dacht......

Verwijderd

Specificaties van je laptop? En dan vooral je grafische kaart

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Je zou, om uit te kunnen sluiten dat de Graka echt kapot is, eens kunnen proberen in een Linux Live omgeving te booten en kijken wat hij dan doet.

Mocht het dan wel normaal werken is het misschien met alleen een nieuwe windows setup opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
In Linux Live deed hij het idd normaal. Toch nog maar een keer opnieuw opgestart......probleem weg......

Windows......
Pagina: 1