Toon posts:

IRC Script..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar het irc script voor proxy server. (heb search al gebruikt) Ik heb de gewone script al..als je !koe intypt dat dan de info voorbij komt. Nu staat op distributed.net een link naar zo'n script..alleen die werkt niet |:( heeft iemand deze toevallig?

Heeft iemand dit script..en eventueel nog andere leuke dingen voor een rc5 proxy?

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 15:05 schreef Binne het volgende:

Zo zie je maar weer, al het goeie komt van de DPC Koeien!!
Laat EUslaaf Kok dat maar niet ter ore komen, voor je weet pleit hij in t geniep voor een massale ruiming van de DPC stapel..

(en preventieve inentingen kun je helemaal op je virtuele uiers schrijven).

Weer even on topic.. hier wat oude !koe posts:

http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=130
http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=125

[rm]

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Deze had hij dus al, hij wil er zo'n eentje hebben voor zijn proxy server
Ik ben op zoek naar het irc script voor proxy server. (heb search al gebruikt) Ik heb de gewone script al

...

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Dit is degene die ik ooit in mIRC heb gezet. Ik weet niet niet of ie voor jou werkt... Anyway, hier heb je m:

/dpc {
/var %rc5 = C:\distributed.net\dpc.log
/var %x = -l $+ $calc($lines( %rc5 ) -1)
/say Dutch Power Cow stat: $read %x -w *buff-out* %rc5 $+ .
}

}:O

Verwijderd

Topicstarter
thnx zal s proberen.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
HEb ooit eens een mailtje gestuurd naar die persoon die dat script had gemaakt voor irc.
Hij zou het een keer gaan veranderen als hij tijd had.

Het probleem met dit script was de tijds aanduiding. Hier was mee veranderd in de .log bestanden waardoor het script niet meer aangaf dan wat tekst, maar geen stats

Verwijderd

Topicstarter
aha okeej..dus er is niks voor proxy? Die standaard heb ik al van dutchpowercows.org

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
Binne > er is wel een script voor je proxy, alleen die laat de dagelijks hoeveelheid zien.

Maar... deze is niet meer beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
jammer... maar toch thnx :)

Verwijderd

Ik ben nu dus ook op zoek voor een irc script die de statistieken van de proxy kan laten zien.. liefst een remote dingetje...

Is dat er dan echt niet???

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Op Sunday 09 December 2001 20:30 schreef Teffa het volgende:
Ik ben nu dus ook op zoek voor een irc script die de statistieken van de proxy kan laten zien.. liefst een remote dingetje...

Is dat er dan echt niet???
Ik heb vandaag iets gekregen van Nightbird maar dat is alleen geschikt voor zijn aangepaste stats. Ik wil wel proberen om het voor elkaar te krijgen dat het te gebruiken is voor de normale ppstats maar hierbij zou wel wat hulp welkom zijn. Zo goed is mijn kennis van dit soort zaken ook niet.

Verwijderd

Ik zou het graag gewoon uit de .log willen halen...

ik weet dat daar vroeger een script voor was maar dat is nergens meer te vinden...

• Witlof
Op Sunday 09 December 2001 20:42 schreef Teffa het volgende:
Ik zou het graag gewoon uit de .log willen halen...

ik weet dat daar vroeger een script voor was maar dat is nergens meer te vinden...
Als je het uit de log wilt halen heb je toch geen membernames? Als je het uit de html-files haalt wel.
Wat jij zo bedoeld weet ik niet maar misschien bedoel je dit: [topic=114099/1/50]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Dit heb ik in mijn ppstats staan onder stats by host:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#Statsbot addon
 $nospacehost = $host;
 $nospacehost =~ s/ /-/g;
 open (NUMBLOCKS, '>'."$nospacehost.txt"); 
 print NUMBLOCKS "12$host 1flushte in totaal al 12 $hosts{$host}[0] 1blokjes voor de I'R Cow\n";
 print NUMBLOCKS "12$host 1heeft vandaag al 12 $hosts{$host}[1] 1blokjes gegrazen\n";
 print NUMBLOCKS "Zijn plekkie binnen I'R Cow is: 12 $count";
 close NUMBLOCKS;

en dit in mijn irc (in remote)
code:
1
on *:TEXT:!stats*:*: play # c:\perl\bin\ $+ $2- $+ .txt 10

dan worden er txt file aangemaakt van alle flushers die op de proxy staan en deze worden in irc dan uit gelezen als het !stats <nick> commando wordt gegeven

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Zou je mij dan gewoon je perl script en je TCL willen mailen ??
Ik heb dat sxcript van Witlof, maar da werkt niet :P
hehe, ik hoor het wel !
Cameel@dpc-de.com kunt u mij berijken >:)

Grtz Cameel

• Witlof
Op Sunday 09 December 2001 22:21 schreef Camel_Men het volgende:
Ik heb dat sxcript van Witlof, maar da werkt niet :P
hehe, ik hoor het wel !

Grtz Cameel
Dat script wat ik je gemaild had was van Nightbird en dat werkt niet omdat die stats anders zijn. Er zijn nu 2 opties, of we draaien dezelfde stats (als we z'n ppstats krijgen) of we passen het perlscript aan.
Het eerst zou wel het makkelijkste zijn maar ik ga toch eerst het tweede proberen en anders is er misschien een oplossing van proxy :)

• Pim.

Pim.

Op Sunday 09 December 2001 22:30 schreef Witlof het volgende:

[..]

Dat script wat ik je gemaild had was van Nightbird en dat werkt niet omdat die stats anders zijn. Er zijn nu 2 opties, of we draaien dezelfde stats (als we z'n ppstats krijgen) of we passen het perlscript aan.
Het eerst zou wel het makkelijkste zijn maar ik ga toch eerst het tweede proberen en anders is er misschien een oplossing van proxy :)
Ik heb je mijn ppstats gemailt met een korte uitleg.... :)

ow en derde persoon enkelvoud over jezelf leest niet zo leuk ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Pim.

Pim.

Op Sunday 09 December 2001 22:21 schreef Camel_Men het volgende:
ja hoor :)
Ik wil je wel bereiken.... is dat ook goed ??

Verwijderd

hehehee
uiteraard !!
Je kunt me ook bereiken via : irc.dpc-de.com / #dpc-de

Grtz en tot snel >:)
[DPC] Division Eindhoven RuLeS :P

• Witlof
Hmm, is het niet mogelijk om mbv ppstats of een extra scriptje een tekstbestand te laten maken met daarin alle gegevens en vanuit dat bestand die stats te laten maken voor IRC mbv een Bot of zo?

edit:

volgens mij gaat er hier iets langs elkaar :+

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05

s3n

Op Sunday 09 December 2001 22:42 schreef Witlof het volgende:
Hmm, is het niet mogelijk om mbv ppstats of een extra scriptje een tekstbestand te laten maken met daarin alle gegevens en vanuit dat bestand die stats te laten maken voor IRC mbv een Bot of zo?

edit:

volgens mij gaat er hier iets langs elkaar :+
eeu ik heb dat script van ProXy geschreven een hele tijd terug.
Die code zoals hij die heeft gepost staat in de ppstats bij het byhost gedeelte.
Deze maakt op de server een txt bestandje aan onder de naam waarop je flushed.
Deze kun je weer weergeven op irc via de play functie. Kijk in mirc maar "/help play"

Je kan het afspelen van bestanden ook in de remote van je bot zetten.
Dan krijg je zoiets:

[23:09] <s3n|huiswerk> !stats team-s3n
[23:09] <ircow> team s3n flushte in totaal al 2066810 blokjes voor de I'R Cow
[23:09] <ircow> team s3n heeft vandaag al 8753 blokjes gegrazen
[23:09] <ircow> Zijn plekkie binnen I'R Cow is: 3

-edit
spaties in je naam worden omgezet in -, dit omdat je bestanden met een spatie erin niet kan afspelen in irc

• Witlof
Ahaa, nou zie ik het pas. Hij zet die txt-bestandjes in dezelfde dir neer als de ppstats staat. Eens kijken of ik daar wat mee kan :)

• Witlof
Dankzij het stukje extra in de ppstats is het gelukt om voor ons ook stats in irc te krijgen. Iemand heeft voor ons een TCL geschreven en dat werkt als een tiet ;)
Bedankt I'R Cow voor het aanleveren van het stukje script voor in de ppstats :)

Oh en wil je eens komen kijken hoe het werkt dan kan dat :)

• Pim.

Pim.

Op maandag 10 december 2001 18:32 schreef Witlof het volgende:
Dankzij het stukje extra in de ppstats is het gelukt om voor ons ook stats in irc te krijgen. Iemand heeft voor ons een TCL geschreven en dat werkt als een tiet ;)
Bedankt I'R Cow voor het aanleveren van het stukje script voor in de ppstats :)

Oh en wil je eens komen kijken hoe het werkt dan kan dat :)
No problem :)
(welk kanaal ?)

• Witlof
Op maandag 10 december 2001 19:01 schreef -ProXy- het volgende:

[..]

No problem :)
(welk kanaal ?)
Wat Camel_Men al eerder poste.

Server: irc.dpc-de.com
kanaal: #dpc-de

• Witlof
Nu zit ik met een probleempje waar jullie misschien wel heel makkelijk een oplossing voor hebben maar ik kom er niet uit. Ik laat nu dmv dit stukje code (gekregen van I'R Cow):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#Statsbot addon
    $nospacehost = $host;
    $nospacehost =~ s/ /-/g;
    open (NUMBLOCKS, '>'."/inetpub/wwwroot/dpc/ogr/irc/$nospacehost.txt"); 
    print NUMBLOCKS "12$host 1flushte in totaal al 12$hosts{$host}[0] 1nodes voor [DPC]Division Eindhoven\n";
    print NUMBLOCKS "12$host 1heeft vandaag al 12$hosts{$host}[1] 1nodes gegrazen\n";
    print NUMBLOCKS "Zijn plekkie binnen [DPC]Division Eindhoven is: 12$count";
    close NUMBLOCKS;

Binnen het By Host gedeelte voor zowel RC5 als OGR een tekstfiletje aanmaken om ze zo op te vragen in IRC. Bij RC5 is het allemaal goed en geeft het geen probleem (hoewel puntjes voor het scheiden van duizendtallen wel mooi zou zijn).
Bij OGR is er een iets groter probleem. Ik krijg hier het aantal nodes dus ook gewoon te zien en dat is niet bevordelijk want er staat dan zoiets:
Witlof flushte in totaal al 1552931250651 nodes voor [DPC]Division Eindhoven
Witlof heeft vandaag al 0 nodes gegrazen
Zijn plekkie binnen [DPC]Division Eindhoven is: 8
Dat is dus best onoverzichtelijk en nou wilde ik graag daar een oplossing voor bedenken zoals ook in de stats staat. Dus iets van G en T nodes. Maar hoe doe ik dit en heeft iemand een idee hoe dit het makkelijkste te doen?

• stappel_
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op zondag 09 december 2001 21:25 schreef -ProXy- het volgende:
Dit heb ik in mijn ppstats staan onder stats by host:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#Statsbot addon
 $nospacehost = $host;
 $nospacehost =~ s/ /-/g;
 open (NUMBLOCKS, '>'."$nospacehost.txt"); 
 print NUMBLOCKS "12$host 1flushte in totaal al 12 $hosts{$host}[0] 1blokjes voor de I'R Cow\n";
 print NUMBLOCKS "12$host 1heeft vandaag al 12 $hosts{$host}[1] 1blokjes gegrazen\n";
 print NUMBLOCKS "Zijn plekkie binnen I'R Cow is: 12 $count";
 close NUMBLOCKS;

en dit in mijn irc (in remote)
code:
1
on *:TEXT:!stats*:*: play # c:\perl\bin\ $+ $2- $+ .txt 10

dan worden er txt file aangemaakt van alle flushers die op de proxy staan en deze worden in irc dan uit gelezen als het !stats <nick> commando wordt gegeven

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
:)
Als je wilt dat hij G en T gebruikt bij OGR moet je de functie &ratef(..) gebruiken. Dus :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    #Statsbot addon
      $nospacehost = $host;
      $nospacehost =~ s/ /-/g;
      open (NUMBLOCKS, '>'."/inetpub/wwwroot/dpc/ogr/irc/$nospacehost.txt"); 
      print NUMBLOCKS "$host 1flushte in totaal al " . &ratef($hosts{$host}[0]) . " nodes voor [DPC] division Eindhoven\n";
      print NUMBLOCKS "$host 1heeft vandaag al " . &ratef($hosts{$host}[1]) . " nodes gegrazen\n";
      print NUMBLOCKS "Zijn plekkie binnen [DPC]Division Eindhoven is: " . $count;
      close NUMBLOCKS;

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Witlof
Dankzij het aanpassen van die ratef subrotine is het gelukt. In eerste instantie stond er nog <strong> om de T en G heen wat in IRC niet werkt en dus de subrotine to copy+paste en wat aan te passen is het gelukt. Allemaal bedankt weer. Nu ga ik weer wat proberen om het ook voor ECCp voor elkaar te krijgen :)
Pagina: 1