Toon posts:

Steelseries muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een Ikari Laser Mouse en na ongeveer een jaartje begon die soms echt raar te doen. De muis dubbelklikt als ik 1x klik en ik kan vensters niet meer slepen wanneer ik de linkerknop inhou. Na 10x doet hij het wel maar toch...

Nu heb ik dit probleem eigenlijk al verschillende weken maar vorige week heb ik de stap gemaakt om de muis te RMA'en. Alles goed en wel en ik heb gisteren melding gekregen dat ik het mag opsturen..

Nu is dat Wet van Murphy ofzo maar de muis werkt nu weer normaal.. ik ben bang als ik die nu opstuur, ze terplaatse geen probleem zullen zien en ze de zelfde muis weer terug zullen opsturen? Of zou ik dit best in een briefje in de doos melden dat hij soms onstabiel werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 06:06 ]

Verwijderd

Ja, dat lijkt me wel handig. Dit is zo'n typisch dingetje; pijn hebben die net over is je bij de huisarts bent, lampjes in de auto die niet aan gaan als je bij de garage staat en apparatuur die opeens werkt als het bij de fabrikant ligt.

Ik zou een net briefje toevoegen met hoe of wat, iets specifieker dan instabiel. Dan zouden ze daar wellicht moeten kunnen zien wat het probleem is, ook al e.e.a. wel gewoon werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Lol, ik heb dus de muis 2 weken geleden geRMA'd. Nu krijg ik vandaag een pakketje binnen; ik heb in de plaats een Steelseries Sensei gekregen!

Deze muis is wel 30 euro duurder maar toch vond ik dat de Ikari beter in de hand lag.

Toch een super service van Steelseries