Max filesize bij $_FILES variabel php ?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• marco282
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 00:33
Hallo,

ben zo beetje bezig met mijn website enzo en wou een file upload gedeelte maken.
*spam*

nu loop ik dus tegen een probleem aan dat de bestanden maximaal 2mb ongeveer mogen zijn. ze worden wel gewoon geupload als ze hoger zijn alleen mijn scriptje die het kopieert namelijk:

$imagename = $_FILES['image']['name'];
copy($_FILES['image']['tmp_name'], "/var/www/hostedfiles/".time()."$imagename");

Die kopieert het blijkbaar niet naar de map hostedfiles, is dit aan te passen?

las wel ergens iets van te grote bestanden voor de temp map die direct naar hdd geschreven moeten worden maar kom er niet helemaal uit, iemand die me kan helpen?

Bijvoorbaadt heel erg bedankt!

[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 02-06-2012 00:36 ]

3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:14

makje

Professioneel prutser

als ik je titel in googel gooi (exclusief het "variabel php ?" wat niet mooi in een zoekstring staat) dan krijg ik een hoop reactie over je php.ini waar 2 values in staan genaamd post_max_size en upload_max_filesize :P

9800x3d

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

^^ dat dus. :) Als je in elk geval al je topictitel in Google stopt voordat je een topic opent hoef je vaak al geen topic meer te openen. ;) Daarnaast staat je topic op de verkeerde plek. Waar hoort mijn topic?

Gezien het feit dat je er met deze link wel uit moet komen en dit topic eigenlijk een beetje te basaal is voor GoT doe ik het maar dicht. Succes in elk geval. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.