janvanduschoten schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:32:
Als ik het topic zo doorlees komt het over alsof je je nog helemaal niet hebt ingelezen (het "nieuws" is al een paar maanden oud) en zie ik ook geen discussie maar meer een T-mobile rant topic. Alle providers zijn duurder geworden, ook T-mobile.
Nee, maar het is de realiteit. Kun je een goedkoper abonnement vinden dan stap je over.
Sorry hoor?
Een t-mobile rant topic!?
Inflatie ligt rond de 2%...
Ik heb de afgelopen tijd nooit bezig hoeven houden met het vernieuwen van mijn contract... Ik zit al zo'n 10 jaar bij T-mobile (voorheen Ben). Er is in de service of dienstverlening niet bijster veel veranderd...
En men verhoogt de prijzen met 50%...
Dat anderen het ook doen, wil niet zeggen dat ik het alleen van T-mobile een belachelijke actie vind. Ik zit alleen al 10 jaar bij T-mobile en niet bij kpn/vodavone/etc.
Dank voor de tip, dat ga ik morgen eens doen.
En ik ga eens op een rijtje zetten of sim only + toestel kopen niet veel goedkoper is.
Trouwens nu ik eens rond zit te kijken, heeft Hi ook echt een streek uitgehaald zeg.
Men pakt de normale prijs van een abbo (waar je ook al voor het toestel betaalt natuurlijk) en ze doen nu net alsof dat niet war is en gooien er toestellease bovenop.
Waar zit dan het verschil in prijs in tussen abbo prijzen en simonly prijzen?
Wat een boeven die providers!
Gomez12 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:43:
Het probleem was eerder dat de oude tarieven niet gezond waren.
De markt is nu simpelweg nog steeds terug aan het komen van tijden waarin het rendabel was om een abbo af te sluiten voor 2 jaar, sim-kaart in de kast te douwen en nooit te gebruiken, tel verkopen en dan nog steeds winst maken.
Ik had i-200, dat kostte 840 euro per 2 jaar.
Dat is 15 euro duurder dan toen een vergelijkbaar sim only abonnement. Dus dat verschil van 15 euro betaal je eigenlijk aan een toestel. Dus als ik een telefoon van 360 euro erbij kon nemen, zou hij gratis moeten zijn. Een telefoon van 400 euro los, zou ik 60 euro voor moeten bijbetalen.
Gratis, was vroeger natuurlijk ook niet gratis... Het zat gewoon al in je maandbedrag en wat men je nu wil laten geloven is alsof dat niet zo was... (zie hi)
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 14:29:
Ik sta er eigenlijk wel van te kijken dat de prijsstijging zo laat bij je binnen gekomen is.
Ben zelf in het bezit van een Galaxy S in combi met 200 belminuten en onbeperkt internet voor euro 20 p/m.
Ik laat mijn abbo (welke dit weekend 'verloopt') stilzwijgend doorgaan en wacht met aanschaf van de Galaxy S3 tot deze wat gunstiger is geprijsd.
Heb contact gehad met T-mobile en gaf mijn situatie aan, als reactie kreeg ik te horen dat ik met een duurder abbo wel veel sneller internet zou hebben....(nou, daar trekken ze me mee over de streep zeg)

Mijn abbo loopt in augustus af en ik had begrepen dat het wat duurder was geworden, maar 50% duurder had ik nooit gedacht nee. Ik zat nu te kijken omdat ik dacht aan een nieuw toestel, maar op deze manier gaat het gewoon sim only worden en absoluut niet bij de grotere aanbieders...
Wel grappig, iedereen in dit topic heeft eigenlijk zo iets van ja het is zo, nou en...