Ik ga verhuizen en zoek een nieuwe oplossing voor mijn media. Ik ben me dus aan het inlezen in de mogelijkheden. Ik zie bijvoorbeeld mediaplayers, maar deze hebben voor zover ik kan zien geen ondersteuning om dvd of blue ray af te spelen. Aan de andere kant heb je blue ray spelers in de pricewatch die over het algemeen geen streaming functionaliteit hebben. Zijn er apparaten die dit beide kunnen combineren? Of kom ik dan direct uit bij de htpc's? Ik ben een tweaker en kan best pc's in elkaar bouwen. Maar voor een media oplossing zou ik toch het liefst een totaal oplossing inclusief mooi jasje hebben, want dat is kleiner en mooier dan ik zelf in elkaar kan zetten.
Waasrchijnlijk heb je je nog goed georienteerd op mediaspelers... Nagenoeg iedere mediaspeler kan DVD (iso) afspelen en de ondersteuning voor bluray (danwel in TS of BDISO) wordt ook langzaamaan wat beter. Blurayondersteuning is wel wat lastiger; dat heeft met licenties, menustructuren, etc te maken..
Er zijn dus apparaten die het beide kunnen. Zoek even door de specificaties van de verschillende spelers en je hebt een antwoord op je vraag.
Er zijn dus apparaten die het beide kunnen. Zoek even door de specificaties van de verschillende spelers en je hebt een antwoord op je vraag.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
![]()