Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-04 01:25
Ik heb sinds vandaag de Galaxy S3 binnen. Natuurlijk meteen gekeken voor internet. Wi-Fi werkt goed alleen het mobiel netwerk niet.

Mijn abbonement is van T-mobile en het abbonement is al ingegaan. Moet ik iets aparts instellen voor dat het werkt?

Ik heb al bij de instellingen gekeken en daar bij netwerkoperators t-mobile NL gekozen maar het werkt nog niet zoals het hoort. Af en toe doet die het wel maar heel vaak niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat zei men bij T-Mobile toen je hen contacteerde? Zie je in de statusbalk wel 3G staan of dat ook niet?
Ook als je andere dingen hebt geprobeerd, vertel dat vooral dan, want je topic lijkt nu vooral op een helpdesk-topic, terwijl 'we' op GoT wel eigen inzet verwachten.

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Af en toe doet die het wel maar heel vaak niet.
Heb je simpelweg dan niet gewoon slecht bereik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezoxant
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-04 01:25
@CptChaos, ik heb de mobiel via studentmobiel gekocht en is dus thuis afgeleverd. Verder heb ik ook in het boekje gekeken van de Samsung maar daar heb ik geen bruikbare informatie kunnen vinden. En ja 3G staat in de statusbalk.
@Pilatus, dat lijkt me niet. Mijn moeder heeft namelijk ook t-mobile en heeft er geen last van.

Ben wel van plan om morgen naar een t-mobile shop te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je geeft veel te weinig informatie over wat je hebt geprobeerd om het probleem zelf op te lossen. Dat je in het boekje hebt gekeken is niet voldoende. Hoe staan precies de instellingen? Wat heb je zelf geprobeerd in te stellen? Wat werkt er precies niet?

Graag meer inzet, want dit is te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 20:42
yezoxant schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:48:
@CptChaos, ik heb de mobiel via studentmobiel gekocht en is dus thuis afgeleverd. Verder heb ik ook in het boekje gekeken van de Samsung maar daar heb ik geen bruikbare informatie kunnen vinden. En ja 3G staat in de statusbalk.
@Pilatus, dat lijkt me niet. Mijn moeder heeft namelijk ook t-mobile en heeft er geen last van.

Ben wel van plan om morgen naar een t-mobile shop te gaan
Als er 3G in de statusbalk staat heb je gewoon bereik...
Geen bereik = [x]
GSM = [G]
2G = [H]
3G = [3G]
En als je wifi hebt gaat je verbinding standaard over wifi.

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 01-06-2012 23:56 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-03-2024

JvW

On my way home...

2G geeft toch niet het [H] symbool? Ik dacht dat dat stond voor HSDPA.
Overigens verder niet veel toe te voegen.

Eerst maar eens even je instellingen zien van mobiel internet. Ze staan ongetwijfeld ook op de site van T-mobile. Even goed naar kijken.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Pagina: 1