Ik word knettergek, kom er echt niet uit. Ik twijfel tussen deze 3:
pricewatch: HP ZR2740w
pricewatch: Dell Ultrasharp U2711
pricewatch: Samsung Syncmaster S27A850D
Ik ben een behoorlijke gaming pc aan het bouwen met daarin een GTX690, en wil dus op 27" gaan gamen met 2560x1440. Uit de pricewatch komen deze 3 als meest logisch naar voren, maar van alle 3 vind ik negatieve dingen:
De samsung is kwalitatief het beste, maar heeft vrijwel altijd last van backlight bleeding.
De dell heeft een flinke anti-glare wat het beeld negatief beïnvloed.
de HP heeft GEEN OSD settings en ook anti-glare, en is de minst mooie.
Alle 3 hebben ze geen geweldige reactietijd volgens reviews.
Alle 3 vind ik erg jammer, en andere goeie opties binnen dezelfde prijsrange kan ik niet vinden. Dus ik vroeg me af, heeft iemand persoonlijke ervaring met deze monitoren en wat kunnen jullie me vertellen over deze negatieve dingen?
pricewatch: HP ZR2740w
pricewatch: Dell Ultrasharp U2711
pricewatch: Samsung Syncmaster S27A850D
Ik ben een behoorlijke gaming pc aan het bouwen met daarin een GTX690, en wil dus op 27" gaan gamen met 2560x1440. Uit de pricewatch komen deze 3 als meest logisch naar voren, maar van alle 3 vind ik negatieve dingen:
De samsung is kwalitatief het beste, maar heeft vrijwel altijd last van backlight bleeding.
De dell heeft een flinke anti-glare wat het beeld negatief beïnvloed.
de HP heeft GEEN OSD settings en ook anti-glare, en is de minst mooie.
Alle 3 hebben ze geen geweldige reactietijd volgens reviews.
Alle 3 vind ik erg jammer, en andere goeie opties binnen dezelfde prijsrange kan ik niet vinden. Dus ik vroeg me af, heeft iemand persoonlijke ervaring met deze monitoren en wat kunnen jullie me vertellen over deze negatieve dingen?