Ik ben bezig een nieuwe TV te kopen, maar het is mij niet precies duidelijk wat het verschil in functionaliteit tussen het kijken van TV via een HD ontvanger (ik heb nu Ziggo via een Humax 5100c), of via een CI+ module met smartcard. Ik snap dat wanneer je TV kijkt via de HD ontvanger je TV eigenlijk niet meer dan een monitor is, en je dus alleen de extra functies (Smart TV, DLNA etc.) van je HD ontvanger gebruikt. Hoe verschilt dit met een CI+ module? Omdat je daar de tuner van de TV gebruikt, hou je dus alle extra functies van de TV?
En is het zo dat wanneer je via CI+ kijkt, je dan wel de zendervolgorde kunt veranderen? Of is dat ook door Ziggo geblokkeerd?
En als je een TV met CI+ hebt, maar zonder Ziggo-certificaat, werkt de module dan helemaal niet? Want hier lees ik ook verschillende dingen over. En als het werkt, betekend dit dat Ziggo de werking van zo'n TV (bijvoorbeeld zenders skippen of de volgorde aanpassen) niet beperkt heeft? Of maakt dat niet uit?
En is het zo dat wanneer je via CI+ kijkt, je dan wel de zendervolgorde kunt veranderen? Of is dat ook door Ziggo geblokkeerd?
En als je een TV met CI+ hebt, maar zonder Ziggo-certificaat, werkt de module dan helemaal niet? Want hier lees ik ook verschillende dingen over. En als het werkt, betekend dit dat Ziggo de werking van zo'n TV (bijvoorbeeld zenders skippen of de volgorde aanpassen) niet beperkt heeft? Of maakt dat niet uit?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB