Gister is plots mijn hdd van mijn desktop overleden.
Ik zat al een tijdje geleden te twijfelen om een SSD te kopen, alleen het is er nooit van gekomen.
Nu ik toch windows opnieuw moet installeren kan ik het net zo goed gelijk op een SSD doen.
Bugdet +/- 100 euro
Ik zat zelf te twijfelen tussen de crucial m4 of de samsung 830
Ik heb al rondgekeken naar beiden en zover ik zie zit er weinig verschil tussen de 2.
Iemand nog advies voor welke ik het beste kan gaan, of een compleet andere schrijf rond dezelfde prijsklasse?
Ik probeer ik nog mijn oude schrijf te laten maken of een andere ervoor terug te krijgen.
Dus dan wil ik windows + wat games op de ssd draaien
en andere rotzooi op de hdd.
Ik heb nog nooit meerdere schrijven tegelijk gehad, moet ik me ook nog bezig houden met raid(weet hier eigenlijk niks van)?
Of wordt dit vanzelf geregeld?
Mijn huidige systeem - de hdd die overleden is
Ik zat al een tijdje geleden te twijfelen om een SSD te kopen, alleen het is er nooit van gekomen.
Nu ik toch windows opnieuw moet installeren kan ik het net zo goed gelijk op een SSD doen.
Bugdet +/- 100 euro
Ik zat zelf te twijfelen tussen de crucial m4 of de samsung 830
Ik heb al rondgekeken naar beiden en zover ik zie zit er weinig verschil tussen de 2.
Iemand nog advies voor welke ik het beste kan gaan, of een compleet andere schrijf rond dezelfde prijsklasse?
Ik probeer ik nog mijn oude schrijf te laten maken of een andere ervoor terug te krijgen.
Dus dan wil ik windows + wat games op de ssd draaien
en andere rotzooi op de hdd.
Ik heb nog nooit meerdere schrijven tegelijk gehad, moet ik me ook nog bezig houden met raid(weet hier eigenlijk niks van)?
Of wordt dit vanzelf geregeld?
Mijn huidige systeem - de hdd die overleden is
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 78,40 | € 78,40 |
1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 18,50 | € 18,50 |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 77,50 | € 77,50 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 31,55 | € 31,55 |
1 | Antec TruePower TP-650 | € 99,- | € 99,- |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 46,95 | € 46,95 |
1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 141,90 | € 141,90 |
1 | Asrock 870 Extreme3 | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCIE | € 0,- | € 0,- |