Hallo allemaal,
Ik heb:
Moederbord: pricewatch: Asus M4A785D-M PRO
Processor: pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Processorkoeling: pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B
DDR3 SDRAM: 2x4GB ICIDU ( verder even geen specificatie)
Videokaart: pricewatch: Sapphire Sapphire HD 6850 2GB GDDR5
Kast: pricewatch: Antec Performance One Mini P180 (Zwart)
Voeding: pricewatch: Antec TruePower TP-650
Harde schijven: merken weet ik even niet maar heb een schijf van 1TB en een schijf van 500GB
Wat ik wil veranderen:
Moederbord: pricewatch: Asrock Z77 Extreme4
Processor: pricewatch: Intel Core i5 2500K Boxed
Kast: pricewatch: Corsair Carbide 500R Black
De reden is dat ik momenteel een designer-kast heb waar ik vanaf wil en daarmee meteen wat upgrades wil doorvoeren.
Alle keuzes zijn gebaseerd op high-end gaming pc BBG mei 2012.
Verder twijfel ik of ik ook zou gaan voor een solid state 128GB ( die ook in BBG mei 2012 genoemd is) om m'n systeem op te draaien of blijven bij mijn huidige setup van 1TB en 500GB harde schijven, wat raden jullie aan?
Ook twijfel ik of ik qua geheugen moet ovestappen op de Corsair 8GB module, die ook in de BBG mei 2012 genoemd staat.
Verder nog tips of waar ik op moet letten? Neem aan dat bovenstaande producten geen problemen opleveren met de overige producten die ik al heb, zoals videokaart etc?
Gr,
Alen
Ik heb:
Moederbord: pricewatch: Asus M4A785D-M PRO
Processor: pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Processorkoeling: pricewatch: Scythe Mugen 2 Rev. B
DDR3 SDRAM: 2x4GB ICIDU ( verder even geen specificatie)
Videokaart: pricewatch: Sapphire Sapphire HD 6850 2GB GDDR5
Kast: pricewatch: Antec Performance One Mini P180 (Zwart)
Voeding: pricewatch: Antec TruePower TP-650
Harde schijven: merken weet ik even niet maar heb een schijf van 1TB en een schijf van 500GB
Wat ik wil veranderen:
Moederbord: pricewatch: Asrock Z77 Extreme4
Processor: pricewatch: Intel Core i5 2500K Boxed
Kast: pricewatch: Corsair Carbide 500R Black
De reden is dat ik momenteel een designer-kast heb waar ik vanaf wil en daarmee meteen wat upgrades wil doorvoeren.
Alle keuzes zijn gebaseerd op high-end gaming pc BBG mei 2012.
Verder twijfel ik of ik ook zou gaan voor een solid state 128GB ( die ook in BBG mei 2012 genoemd is) om m'n systeem op te draaien of blijven bij mijn huidige setup van 1TB en 500GB harde schijven, wat raden jullie aan?
Ook twijfel ik of ik qua geheugen moet ovestappen op de Corsair 8GB module, die ook in de BBG mei 2012 genoemd staat.
Verder nog tips of waar ik op moet letten? Neem aan dat bovenstaande producten geen problemen opleveren met de overige producten die ik al heb, zoals videokaart etc?
Gr,
Alen