Hallo,
Heb al geruime tijd een sony str-360S home cinema. Maar wil nu even alles correct erop aansluiten maar weet nog niet zo goed hoe. Aangezien ik alles wel via de home cinema wil laten lopen.
Wat ik in mijn bezig het qua apparatuur:
Samsung lcd tv 37 inch (heeft optical audio uitgang en hdmi 4x[)
Samsung hd decoder 380 zo uit mijn hoofd (heeft ook optical en hdmi)
Media center (ook optical en hdmi)
Bluray speler sony (ook optical en hdmi)
Nu wil ik eigenlijks het geluid van de decoder als media center via optical laten lopen als dit kan, maar hoe slaat ik dat goed aan? tv toestel zelf word puur gebruikt voor digitaal tv kijken en natuurlijk voor media center en bluray. Maar analoog kijken doe ik niet meer.
Bluray speler word ook amper gebruikt, af en toe voor dvd's orgineel. Dus die hdmi en optical zijn niet van belang.
Dit is de achterzijde van de home cinema.
Heb al geruime tijd een sony str-360S home cinema. Maar wil nu even alles correct erop aansluiten maar weet nog niet zo goed hoe. Aangezien ik alles wel via de home cinema wil laten lopen.
Wat ik in mijn bezig het qua apparatuur:
Samsung lcd tv 37 inch (heeft optical audio uitgang en hdmi 4x[)
Samsung hd decoder 380 zo uit mijn hoofd (heeft ook optical en hdmi)
Media center (ook optical en hdmi)
Bluray speler sony (ook optical en hdmi)
Nu wil ik eigenlijks het geluid van de decoder als media center via optical laten lopen als dit kan, maar hoe slaat ik dat goed aan? tv toestel zelf word puur gebruikt voor digitaal tv kijken en natuurlijk voor media center en bluray. Maar analoog kijken doe ik niet meer.
Bluray speler word ook amper gebruikt, af en toe voor dvd's orgineel. Dus die hdmi en optical zijn niet van belang.
Dit is de achterzijde van de home cinema.
[ Voor 4% gewijzigd door G.Scholtens op 01-06-2012 17:53 ]