Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Snelfunctietoetsen

Pagina: 1
Acties:

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27
Vraagje: is het mogelijk snelfunctietoetsen te definieren voor veel gebruikte opties binnen het forum?

Voor bijvoorbeeld: Lees Verder, Nieuw Topic, Reply, in het forumoverzicht de verschillende subfora etc

Ik gebruik hoofdzakelijk het toetsenbord om op de computer te werken en 48x op tab drukken is soms wat lastig.

Ik maak gebruik IE8 op WIndows 7. Maak nooit gebruik van andere browsers dus kan zijn dat enkel IE hier geen opties voor geeft.

Ik had al even gezocht maar kon niets vinden.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat kan zeker: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Misschien niet voor alles wat je zelf in gedachten heb, maar voor een aantal zaken al wel :) Overigens werken deze sneltoetsen met de ALT-toets ingedrukt.

[ Voor 16% gewijzigd door Cloud op 01-06-2012 15:40 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• wmeester
Cloud schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:27:
Dat kan zeker: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Misschien niet voor alles wat je zelf in gedachten heb, maar voor een aantal zaken al wel :)
Ah, inderdaad dat is al iets. Helaas voor de functie "Lees verder" nog niet.

Verder zou het ook mooi zijn als het wordt weergegeven welke toets de sneltoets is. Zie hieronder een screenshot(je) van een webapplicatie die dat wel laat zien:
Sneltoetsen

De "Search" is hier te benaderen met ALT+S
De "Show Filter" via ALT+I
etc.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn edit was wat laat, maar je kunt de sneltoetsen inderdaad middels de ALT-toets gebruiken. Lees verder is er inderdaad niet en dat zou wel een handige toevoeging zijn :) Dan kun je met alleen je toetsenbord een heel topic doorsurfen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• wmeester
Cloud schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:46:
Dan kun je met alleen je toetsenbord een heel topic doorsurfen.
Inderdaad!
Ik laat nu de muis staan op hetzelfde plekje en met de Pg Down blader ik. Als ik onderaan ben dan staat de muis weer op het "Lees verder" knopje, dus enkel klikken en niet richten :)