PS 3 overhit maar geen ylod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• break-blade
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-04 12:59
Ik heb een tijdje terug een ps3 gekocht voor 40 euro op mp met de intentie om deze te repareren.
Ik heb geen ylod op het moment maar als ik de ps3 aansluit op de tv dan gaat de fan me toch tekeer en slaat hij af.
Als ik de tv afsluit is er vrij weinig aan de hand. nu heb ik de ps3 opengehaald en ben er achtergekomen dat de koelpasta aan een kant opgedroogd was en heb dit vervangen.

Nu ben ik bang dat dit niet de oplossing is op het probleem aangezien de vorige eigenaar dit al een keer had vervangen paar week van te voren. weet iemand hier een oplossing voor? Het gaat hier om een 60 gb phat.

Dit topic hoort in het Spielerij problemen en vragen gedeelte thuis, daarnaast is er op Tweakers.net wel iets meer zelfinzet gewenst, er is een hoop op google te vinden betreft dit onderwerp.

[ Voor 14% gewijzigd door Sn0wblind op 02-06-2012 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Fan sneller laten draaien. Is mij ook gelukt, hij maakt wel een tokkeherrie (stofzuiger) maar je kan wel spelen :)

Zie:

http://kentb.blogspot.nl/...siveness-of-your-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:21
misschien helpt 10 minuten op 200 graden

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je een comprssor,blaas het ding maar eerst een goed uit,het zijn stof verzamelaars en dat doet de koeling geen goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
iid dat en anders 10 minuten op 200 graden in de oven, heeft bij mij ook geholpen. Gratis zo'n ding gehad.

Hallo