Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Voor onze medewerkers hebben we als personeelsvereniging een aantal fotografie workshops geregeld.

Nu willen we hier een fotowedstrijd aan koppelen (thema vakantie)

Het jureren zal gebeuren door de overige medewerkers. (zo'n 300)

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een website, waarbij het mogelijk is om deze wedstrijd te starten en om onze medewerkers toegang te geven. (dus afgeschermd voor niet medewerkers)
Hier zouden ze dan middels punten een beoordeling kunnen achterlaten.

Heeft iemand een idee of er bestaande websites zijn, die dit bieden?

Ik ben inmiddels 2 dagen aan googlen geweest, maar dus echt niets gevonden.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Volgens mij zou je met (hosted) Coppermine (opensource) een eind moeten komen. Je kan galleries afschermen en kan ratings toepassen op de foto's. Een kant en klaardere oplossing zou ik ook zo 1-2-3 niet weten.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

breinonline

Are you afraid to be known?

BlaTieBla schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:32:
Volgens mij zou je met (hosted) Coppermine (opensource) een eind moeten komen. Je kan galleries afschermen en kan ratings toepassen op de foto's. Een kant en klaardere oplossing zou ik ook zo 1-2-3 niet weten.
Gallery kan dat ook als het goed is. Beide moet je wel zelf opzetten. Een website waar je dit als service krijgt ken ik niet.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini