@MrBee_RC
Dat zegt me niet zoveel helaas, daar staat volgens mij ook niets over de snelheid van het geheugen of wel?
@MrBee_RC
De snelheid van het geheugen zegt sowieso weinig, en 2133Mhz geheugen voegt bar weinig toe bovenop 1600 of zelfs 1333Mhz geheugen.
Zoals Solictice al aangaf kan je het beste op de QVL kijken welk geheugen 100% compatible is.
Zoals Solictice al aangaf kan je het beste op de QVL kijken welk geheugen 100% compatible is.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Als het productnuymmer van de corsair dominator GT 2133mhz niet in de QVL staat (dus LETTERLIJK het productnummer) dan wordt hij niet ondersteund.
Wat overigens niet wil zeggen dat het niet werkt (verre van zelfs).
Snelheden staan gewoon in de tabelkoppen van die pdf, weet niet wat jij verwacht dat er staat dan?
Wat overigens niet wil zeggen dat het niet werkt (verre van zelfs).
Snelheden staan gewoon in de tabelkoppen van die pdf, weet niet wat jij verwacht dat er staat dan?
Punt is dat ik het geheugen al heb, dus wil graag weten of dat met dit moederbord goed gaat werken
@MrBee_RC
Als het niet in de QVL staat heb je daarmee altijd een risico. Wil je dat vermijden, zet er dan een Gigabyte of MSI bord in, die doen in de regel heel wat minder moeilijk met geheugen dan Asusbordjes.
hmm dat is minder
Ze staan er nl niet tussen. Is het risico dan dat het helemaal niet werkt, of dat ze op een lagere snelheid werken?
@MrBee_RC
Het risico loop je dat het helemaal niet werkt, of gewoon niet stabiel te krijgen is.
Pagina: 1