Toon posts:

Wijziging User Review [Marinus29] - [McChickie]

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb gister 31 mei een complete negatie reputatie ontvangen van tweaker McChickie.
Dit ivm dat ik niet binnen 24 gereageerd heb op zijn vraag,mij late reactie is ivm werk.
Zijn vraag was of ik de videokaart naar hem wilde versturen,hoewel ik duidelijk in mijn advertenties aangeef dat ik niet verstuur!
Het lijkt mij onterecht dat ik zo negatief beoordeeld word door hem,omdat ik niet op stip en sprong op hem kon reageren binnen 24 uur.
Als deze reputatie verwijderd kan worden zou dat fijn zijn.
Bedankt grt marinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb erin gezet dat dat naar aanleiding van eerdere reviews is. vreemd dat er daar dan wel snel op gereageerd wordt.
deze vraag was alleen vanwege afstand. zelfs als je dat niet wilt is het nog wel zo beleefd om tenminste een woord als "nee" te sturen.
en discriminatie hou ik ook niet van, niet iedereen hier op tweakers is van het mannelijk geslacht.

het zou wat zijn als elke persoon/bedrijf een review gewoon zo aan zou kunnen laten passen, meningen kan je veranderen door gewoon normaal te reageren, zelfs als je het druk hebt (niet alsof ik zelf nooit iets te doen heb ofzo) is een bericht van 3 letters geen wereldtaak

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Feedback is weg. We verwachten wel dat je enig geduld kunt opbrengen aangezien niet iedereen dagelijks zijn/haar mail bekijkt of op Tweakers.net komt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het weghalen van de feedback.
En mc chicky sorry wist niet dat je een vrouw was:)
Grtz

Dit topic is gesloten.