Er zijn verscheiden polls echter staan deze niet meer op de FP.
Waar kan je hier wel vervolgens op stemmen? Ben ik kippig?
Waar kan je hier wel vervolgens op stemmen? Ben ik kippig?
Verwijderd
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Of je zet er de mogelijkheid bij om alsnog te stemmen. Ben even door die poll pagina gescrolld en er zaten genoeg interessante bij waar ik nog wel even op zou willen stemmen.Misha schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:33:
Mja, eigenlijk zou dat 'deelname sluit op 29-06-2012' er niet bij moeten staan. Wellicht dat het wat oude code is, ik kom zelf nooit op /poll
Zodra de poll van de frontpage verwijderd is -> niet langer mogelijk om erop te stemmen
Ik zal in t7 dat dus weg laten halen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het 'deelname sluit op' is natuurlijk wel nuttig voor polls die bij artikelen staan, die hebben wel een sluitingstermijn nodig. Zeker bij een verloting als die van de HP envy laatst.Misha schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:33:
Mja, eigenlijk zou dat 'deelname sluit op 29-06-2012' er niet bij moeten staan. Wellicht dat het wat oude code is, ik kom zelf nooit op /poll
Zodra de poll van de frontpage verwijderd is -> niet langer mogelijk om erop te stemmen
Ik zal in t7 dat dus weg laten halen
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hmmm true, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Goed puntDirk schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:12:
[...]
Het 'deelname sluit op' is natuurlijk wel nuttig voor polls die bij artikelen staan, die hebben wel een sluitingstermijn nodig. Zeker bij een verloting als die van de HP envy laatst.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq