Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stemmen op een nog niet gesloten poll?

Pagina: 1
Acties:

• daan.timmer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 14:40
Er zijn verscheiden polls echter staan deze niet meer op de FP.

Waar kan je hier wel vervolgens op stemmen? Ben ik kippig?

Verwijderd

Alle polls staan hier: http://tweakers.net/poll/ maar je kan alleen stemmen op polls die via de frontpage (of nieuwsberichten) te bereiken zijn, zo te zien.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Je kunt via die lijst bij alle polls komen, maar op een gegeven moment is stemmen niet meer mogelijk.

• daan.timmer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 14:40
@Wilbert de Vries,

dat snap ik, echter neem bijvoorbeeld deze poll: poll: Kleinste-kamervraag

Aantal stemmen: 22.167. Deelname sluit op 29-06-2012 15:46.

29-06 is nu nog 14dagen verwijderd maar ik zie nergens een mogelijkheid om er op te kunnen stemmen? *bijvoorbeeld*

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ah, dat is een probleem met alle polls die alleen op de frontpage staan: zodra ze vervangen worden door een nieuwe, is het onmogelijk om er nog op te stemmen. Het maakt niet uit of ze dan nog open zijn of niet. Eigenlijk zouden ze bij vervanging automatisch gesloten moeten worden, of je zou via de poll-pagina moeten kunnen stemmen. Eens zien wat T7 brengt. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:07
Mja, eigenlijk zou dat 'deelname sluit op 29-06-2012' er niet bij moeten staan. Wellicht dat het wat oude code is, ik kom zelf nooit op /poll

Zodra de poll van de frontpage verwijderd is -> niet langer mogelijk om erop te stemmen

Ik zal in t7 dat dus weg laten halen :+

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:50
Misha schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:33:
Mja, eigenlijk zou dat 'deelname sluit op 29-06-2012' er niet bij moeten staan. Wellicht dat het wat oude code is, ik kom zelf nooit op /poll

Zodra de poll van de frontpage verwijderd is -> niet langer mogelijk om erop te stemmen

Of je zet er de mogelijkheid bij om alsnog te stemmen. Ben even door die poll pagina gescrolld en er zaten genoeg interessante bij waar ik nog wel even op zou willen stemmen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Misha schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:33:

Het 'deelname sluit op' is natuurlijk wel nuttig voor polls die bij artikelen staan, die hebben wel een sluitingstermijn nodig. Zeker bij een verloting als die van de HP envy laatst.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:07
Dirk schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:12:
[...]

Het 'deelname sluit op' is natuurlijk wel nuttig voor polls die bij artikelen staan, die hebben wel een sluitingstermijn nodig. Zeker bij een verloting als die van de HP envy laatst.
Hmmm true, daar had ik even geen rekening mee gehouden. Goed punt
Pagina: 1