Toon posts:

Probleem met telefoon na adsl aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren bezig geweest met het doe-het-zelf pakket mxstream voor isdn. Na het monteren van splitter (geheel volgens boekje!) deed de telefoon het niet meer. Het 'in bedrijf' lampje op het isdn-quatrevox-kastje knipperde dus ook. Geen kiestoon voor de buitenlijn.
We zijn dus nog niet eens toegekomen aan het installeren etc van het modem. :(

Ik weet het, hier is de KPN helpdesk voor, maar toch ben ik benieuwd of er hier meer zijn die dit probleem hebben gehad en hoe het opgelost is.

Verwijderd

1 Tip laat ff je telefoon doorschakelen en sluit je modem alvast aan scheelt je een hoop geklooi ga dan eens kijken wat het zou kennen zijn

btw ISDN mengen metADSL is ook niet echt Super

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Heb je je telefoon wel VOOR de splitter aangesloten?? Je moet even een testje doen (staat precies in handleiding hoe), waarschijnlijk is je telefoonaansluiting vóór je hoofdaansluiting afgetapt.

DIT IS MIJN WEBSITE

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 14:42

qless

...vraag maar...

Wel de splitter bij ISDN voor je NT1 kastje aansluiten! (en natuurlijk de goede poorten van de splitter gebruiken) en daarna modem aansluiten en kijken of je een line sync krijgt. En anders storingsdienst bellen...mischien dat de monteur in de centrale een foutje heeft gemaakt?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

0800-0407 bellen. Probleem beschrijven. Als zei niks weten ff bellen met 0900-8642 (gebruikersdienst).

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost :)
Hadden ze wel 2 1/4 uur voor nodig bij de KPN helpdesk... Er bleek iets mis te zijn in het NT1 kastje.

/me heeft nu wel ADSL!!!:) :) :)
Pagina: 1