Toon posts:

Past deze harde schijf in mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb onlangs een laptop gekregen waarvan de hardeschijf kapot is nu weet ik alleen niet zo goed welke HD ik moet aanschaffen die past mijn laptop is een : Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V6535 .
Ik kon goedkoop aan een Western Digital Scorpio Black WD3200BEKT, 320GB SATA-300, 16MB, 7200rpm komen vraag alleen of die past want zie dat bij de western digital er 4 pinnen helemaal rechts van de HD zitten en bij me oude niet.
De oude HD is een Fijutsu Model: mhz2160bh g2.

Alvast bedankt :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ze zijn beide SATA, dus dat moet gewoon gaan werken. Die 4 pinnetjes zijn evt voor jumpertjes, maar daar hoef je waarschijnlijk niets mee te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus in principe zou ik elke SATA van 2.5 inch erin kunnen doen?

GR

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, enige beperking is de hoogte, er zijn ook wel schijven te vinden van 12,5mm hoog, die gaan waarschijnlijk niet werken, maar 99% van de disks zal passen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke thnx! Zodra ik de andere HD erin heb gedaan moet ik dan nog aanpassingen doen of kan ik meteen Windows 7 erop installeren?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke bedankt zal wel laten weten hoe het gegaan is of als ik er niet uit kom ^^

Gr

• Speedwolf
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:23:
Oke thnx! Zodra ik de andere HD erin heb gedaan moet ik dan nog aanpassingen doen of kan ik meteen Windows 7 erop installeren?
je kan onmiddelijk Win7 erop installeren. Jumpers moet je niet verzetten.
Gewoon sata aansluiten en gaan :)
Pagina: 1